خبرگزاری کار ایران

سپاهان همیشه برای من عزیز است

نوری: شاید پنالتی می گرفتند ما برنده می شدیم/ وضع مالی خوبی نداریم

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۵۸۱

بازیکن پارس جم جنوبی گفت: اوضاع مالی خوبی نداریم ولی قول داده‌اند قبل از عید سروسامانی به شرایط مالی تیم دهند.

به گزارش ایلنا، محمد نوری پس از شکست مقابل سپاهان در چهارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود،  به باشگاه سپاهان بابت استادیوم خوب و چمن مطلوبی که دارد تبریک می‌گویم؛  واقعا کیفیت بازی را بالا می‌برد. سپاهان از تنها موقعیتش که یک ضربه ایستگاهی بود استفاده کرد، ما هم می‌توانستیم برنده شویم ولی تیم سپاهان برنده بود و به آن‌ها تبریک می گویم.


کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه پیروزی در اصفهان مقابل سپاهان سخت است، تصریح کرد: تیم ما همه تلاشش را کرد، شاید اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم می‌توانستیم گل خورده را جبران کنیم یا شاید آن صحنه که من توپ را با سر زدم و به دست بازیکن سپاهان برخورد کرد می‌توانست پنالتی باشد ولی در نهایت سپاهان برنده بازی شد.


نوری در خصوص شرایط تیم فوتبال پارس جنوبی جم خاطر نشان کرد: اوضاع مالی خوبی نداریم ولی قول داده‌اند قبل از عید سروسامانی به شرایط مالی تیم دهند؛ تیم ما روی زمین بازی می‌کند و استادیوم و چمن با کیفیتی نداریم. امیدوارم مسئولین به فکر باشند و تیم را از این موقعیت خارج کنند.


وی با اشاره به کسب دو قهرمانی در این استادیوم با سپاهان،  تأکید کرد: سپاهان همیشه برای من تیم عزیزی بوده، خاطرات خیلی خوبی در این استادیوم با هواداران سپاهان داشتیم و امیدوارم روز به روز سپاهان بهتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز