خبرگزاری کار ایران

ایران ۳ - روسیه ۲

برتری تیم ملی فوتسال بانوان ایران مقابل روسیه

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۵۱۸

دیدار تیم‌های ملی فوتسال بانوان ایران و روسیه با نتیجه سه بر دو به سود تیم تیم ملی ایران به پایان رسید

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، دیدار تیم های ملی فوتسال بانوان ایران و روسیه بعد از ظهر امروز  در سالن هندبال برگزار شد  که نتیجه این دیدار ۳ بر ۲ به سود ملی پوشان کشورمان به پایان رسید.

فاطمه پاپی در دقیقه ۱۱ ، فاطمه ارژنگی در ۳۲ و فرشته کریمی در دقیقه ۳۶ برای ایران گلزنی کردند. گلاره ناظمی، مرضیه پناهی، زری فتحی و محبوبه میر احمدی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

نماینده فدراسیون شیرین نصیری و مسئول برگزاری بازی مهدی میر محمد خانی است. بیش از ۱۵۰ تماشاگر این بازی را از نزدیک نظاره کردند.

دکتر لیلا صوفی زاده و محمد حسن انصاری فرد به همراه نیلوفر اردلان و حمیده حمیدی این دیدار را نظاره کردند.

تیم ملی فوتسال روسیه عنوان سوم رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال بانوان در اروپا را به خود اختصاص داده است و تیم ملی فوتسال بانوان ایران عنوان قهرمانی آسیا را یدک میکشد.

شرکت چینی زرین، حامی تیم ملی فوتسال بانوان در پایان این دیدار از دو تیم با اهدای هدایایی تقدیر کرد.

گفتنی است، دومین دیدار دوستانه تیم های ملی فوتسال بانوان تیران و روسیه فردا ۱۸ اسفندماه از ساعت ۱۵ در سالن هندبال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز