خبرگزاری کار ایران

فراتر از آسیا هستیم

فرشته کریمی: دعا کردم پنالتی رونالدو گل نشود / سقف قراردادم 50 میلیون تومان است

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۸۱۱

ملی پوش فوتسال بانوان ایران درباره برنامه آماده سازی خودش و نمایش تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه صحبت کرد.

فرشته کریمی ملی پوش فوتسال بانوان ایران صبح امروز در یک برنامه زنده تلویزیونی با اشاره به موفقیت‌های تیم ملی فوتسال بانوان به علاقه اش به این رشته ورزشی پرداخت و افزود: اگر چه بازی فوتبال و فوتسال یک ورزش خشن و فیزیکی درمیدان مسابقه هست اما خوشحالم که دراین رشته توانستم به عنوان یک بانوی ایرانی به موفقیت های بزرگ برسم و همچنین قهرمانی آسیا که همیشه آرزو آن را داشتم و ازاینکه به همراه تیم به این موفقیت رسیدم و باعث افتخارایران شدم بسیارخوشحالم. 

خانم گل فوتسال کشورمان همچنین دررابطه با دستمزدش دراین رشته ورزشی گفت: در فوتسال معمولا دستمزدها زیاد نیست، البته امسال سقف قراردادم با باشگاه ۵۰ میلیون تومان است.  

وی  درهمین رابطه افزود: درمورد قراردادم با دانشگاه آزاد باید بگویم که متاسفانه همه مطالباتم را هنوز از دانشگاه آزاد دریافت نکردم.

این بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان بابیان اینکه تلاش و زحمات زیادی را در فوتسال کشور و بویژه درتیم ملی دارد تا تیم ملی فوتسال بانوان همچنان بدرخشد و در سطح بین المللی هم مقام کسب کند گفت: من هرروز تمرین می کنم و درهمین ارتباط ما هرروز تمرینات تیمی، بدنسازی و تاکتیکی را زیرنظر مربیان انجام میدهیم تا همیشه آماده باشیم.   

فرشته کریمی همچنین افزود: امسال مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان زودتر از سال قبل و از همین ماه آغازمی شود، بنابراین تمرینات ما هم فشرده تر و به روزتر شده است.  

خانم گل فوتسال کشورمان همچنین دررابطه با رقابت های جام جهانی 2018 روسیه ضمن تقدیر از درخشش خوب تیم ملی فوتبال ایران دراین رقابت ها به صحنه جذاب مهارضربه پنالتی رونالدو توسط بیرانوند اشاره کردو گفت: من خودم یک فوتبالیستم و میدانم آن لحظه آقای بیرانوند چه استرسی داشت و آن لحظه دعا کردم که این پنالتی گل نشود و وقتی آقای بیرانوند آن توپ رونالدو را مهار کرد احساس غرور ملی و افتخار کردم و خودم را کنار تیم ملی دیدم و خیلی خوشحال شدم و همین مهار پنالتی باعث شد بچه های تیم ملی گل مساوی راهم به پرتغال بزنند.  

مهاجم تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان همچنین با بیان اینکه آمادگی کامل برای حضوردرمسابقات لیگ برتر و بازیهای تیم ملی را دارد گفت: مصدومیت مختصری از قبل داشتم که خوشبختانه به لطف الهی این مصدومیت کاملا برطرف شده و الان کاملا آماده حضور در مسابفات هستم. 

بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان همچنین تاکید کرد و گفت: حضور موفق ما در زمین و در مسابقات   فوتسال نیاز به شادابی و آمادگی دارد که من معمولا درحین بازی و درترکیب تیم سعی میکنم با انرژی مثبت به هم تیمی هایم روحیه بدهم و فکرمیکنم که  تقویت روحیه در موفقیت تیمی ما تاکنون بسیار موثربوده است. 

وی در پایان از حمایت های  پدر و مادر  و کمک و پشتیبانی حرفه ای و ورزشی مربیان و دست اندرکاران فوتبال و فوتسال کشور تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز