خبرگزاری کار ایران

قنبری: مشکلات ما فنی نیست / از موقعیت ها برابر پیکان استفاده نکردیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۲۹۱

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: جمله کسر 6 امتیاز و فشارهای روانی موجب شده که به اینجا برسیم.

کریم قنبری پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پیکان در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این مسابقه اظهار داشت:

ابتدا این پیروزی را به تیم پیکان تبریک می‌گویم. تحت هر شرایط سه امتیاز گرفتند و ما بازنده بازی بودیم. در یک روز خوب فوتبالی و تلاش مضاعف بازیکنان و در شرایطی که دروازه‌بان ما یک واکنش خاص نداشت باختیم و چند فرصت خوب را از دست دادیم. ما خیلی خوب بازی می‌کنیم و از جهت خودم خوشحالم که اینگونه بازی می‌کنیم، اما از نتیجه ناراحتم. در نیمه دوم کامل بر بازی مسلط بودیم  و نشان دادیم که فوتبال خوزستان چقدر ناب است. به آینده این تیم و جوانان امیدوارم، اما باید به خودباوری برسیم. تلاش ما این است که بازیکنان را به خودباوری برسانیم تا از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط‌مان‌نمی خواهم بگویم که موجودیت ما کم یا بد است. اتفاقاتی در گذشته افتاده از جمله کسر 6 امتیاز و فشارهای روانی موجب شده که به اینجا برسیم. در بازی‌های اخیر تیم‌های حریف هیچ برتری نسبت به ما نداشت. ما فرصت‌های زیادی خلق می‌کنیم، اما به هدف نمی‌رسیم. باید از شرایط روحی به جایی برسیم که فرصت‌هایمان به گل تبدیل شود. بازی قبل از 10 موقعیت تنها 2 گل زدیم، امروز هم می‌توانستیم حداقل به یک گل برسیم که اینگونه نشد.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درمورد عدم استفاده از نامداری در این مسابقه عنوان کرد: او در تمام بازی های ما بود و از او استفاده کردیم. نامداری روز گذشته به جمع ما اضافه شد، اما در تمرینات این هفته حضور نداشت. به عنوان مسئول فنی تیم در مدتی که آمده‌ام برای هر بازی یک روز ریکاوری می‌کنیم و تنها 4 جلسه زمان تمرین داریم که در تمام تمرینات ضربه به دروازه را مرور می‌کنیم. من به شخصه می‌گویم اتفاقی که برای ما افتاده ربطی به مسائل فنی ندارد، بلکه بازیکنان باید به خودباوری برسند و فشار روانی باید از روی تیم برداشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز