خبرگزاری کار ایران

قنبری: رفتار بازیکنم غیر اخلاقی بود

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۵۵۲

سرمربی استقلال خوزستان گفت: از همه آدم‌هایی که کمک کردند بازی خوبی ارائه دهیم تشکر می کنم.

به گزارش ایلنا، کریم قنبری سرمربی تیم استقلال خوزستان بعد از برد درخشان تیمش برابر سپیدرود رشت در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و گفت:در ابتدا جا دارد به کریم بوستانی که کنار ما نیست، اما در چند وقتی که کنار هم کار کردیم، زحمت کشیدند، خسته نباشید بگویم. همه عوامل کمک کردند که بازی خوبی انجام دهیم. از نیم فصل دوم، شرایط خوبی داشتیم و همه بازی‌ها را می‌توانستیم برنده باشیم! در دیدار با ماشین‌سازی خیلی موقعیت داشتیم، مثل بازی امروز. می‌توانستیم حتی گل‌های بیشتری بزنیم. با این حال، خوشبختانه با دو گل به پیروزی رسیدیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. من این پیروزی را به همه خوزستانی‌ها تقدیم می‌کنم. فوتبال خوزستان فرای این بازی است و لیاقت بیشتری دارد.

 

وی در مورد داور این بازی گفت: داور تلاش خود را کرده و در مجموع بازی را خوب کنترل کرد.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص اتفاقات پس از پایان بازی گفت: ما هیچ گونه رفتار غیراخلاقی را تأیید نکرده و محکوم می‌کنیم. یک مشت جوان داریم که دستخوش احساسات هستند. من تأیید می‌کنم که حرف بازیکن ما درست نبوده و عذرخواهی می‌کنم، اما او جوان است و با او صحبت خواهیم کرد. به هیچ وجه این حرکت را تأیید نمی‌کنم. او دستخوش احساسات و اتفاقات بازی شد. نه تنها این بازیکن، بلکه بازیکن باتجربه هم می‌تواند دستخوش احساسات شود. من از سپیدرود و هوادارانش عذرخواهی می‌کنم.

 

قنبری در رابطه با اینکه چقدر به بقای تیمش امیدوار است، گفت: ما اگر این بازی را نمی‌بردیم، باز هم به بقا امیدوار بودیم. ما 10 نفره در آزادی هیچ موقعیتی به پرسپولیس ندادیم. موقعیت تک به تک خراب کرده و بازیکنان خوزستانی نشان دادند با تمام وجود بازی می‌کنند. 5 بازیکن ما زیر 18 سال هستند.

 

قنبری در پاسخ به این سؤال که چقدر امیدوار است شش امتیاز کسر شده استقلال خوزستان بازگردانده شود، گفت: شش امتیاز ما به راحتی برنمی‌گردد، اما تلاش می‌کنیم در لیگ بمانیم.

 

وی در رابطه با تیم سپیدرود رشت گفت: این تیم پتانسیل خوبی دارد. نه فقط ما، بلکه حتی تیم‌های بزرگ نیز وقتی دچار مشکلات شوند و نتیجه نگیرند، سخت است به مسابقات برگردند. هم ما و سپیدرود یکی از زیباترین بازی‌ها را انجام می‌دهیم و امیدوارم بدشانسی‌ها دست از سر سپیدرود نیز بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز