خبرگزاری کار ایران

فرکی: از نتیجه راضی هستم اما از نحوه بازی تیم نه/ هر برد از لحاظ روحی به ما کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۲۹۰

سرمربی پیکان از برتری مقابل استقلال خوزستان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی بعد از برد یک بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبل از هر چیز از مردم خوزستان تشکر می‌کنم که همیشه به من لطف دارند. این باعث افتخارم است که شما خبرنگاران خوزستانی هم به من لطف دارید. هر بار که اینجا می‌آیم روز‌های خوب خودم در خوزستان تداعی می‌شود.

وی افزود: خیلی خوشحالم که دوباره قسمت شد به خوزستان بیایم و در واقع بازی با تیم‌های خوزستانی بهانه‌ای است که دوباره به این شهر آمده و مورد محبت مردم این شهر قرار بگیرم. امروز یک روز خوب برای ما بود و می‌دانید من وقتی که هدایت پیکان را بر عهده گرفتم شرایط این تیم بعد از 9 باخت که یکی از آنها در نیم فصل دوم اتفاق افتاد خوب نبود در چنین شرایطی ما از تجربیات‌ خودمان و همکاران‌مان استفاده کردیم تا روند رو به رشدی را در پیش گرفته و 7 امتیاز از سه بازی خود کسب کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با تأکید بر اینکه که امروز از نظر کیفی چندان خوب نبودیم یادآور شد: در نیمه اول شروع بهتری داشتیم و وقتی به گل رسیدیم در ادامه آنطور که باید بازی نکردیم البته من خیلی خوب حریف را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستم که آنها خیلی سخت گل می‌خورند. استقلال خوزستان جوانان شایسته‌ای دارد که من فکر می‌کنم کسر 6 امتیاز به آنها ضربه بدی وارد کرده و بازیکنانش از نظر روحی و روانی شرایط خوبی ندارند. شرایطی که ما در ورودمان به پیکان داشتیم. من آرزو می‌کنم استقلال خوزستان که جوانان عالی در اختیار دارد در لیگ برتر بماند آنها با همه سختی‌ها امروز خیلی خوب بازی کردند و ما را تحت فشار قرار دادند. در مجموع کار برای ما سخت بود که در این بازی سه امتیاز را کسب کنیم.

فرکی در این باره تصریح کرد: در نیمه دوم بازی امروز طبیعی بود که به دنبال حفظ نتیجه باشیم چرا که سه امتیاز برای ما خیلی اهمیت داشت. خوشحالم که توانستیم به هدف خود برسیم و اگرچه از نتیجه راضی هستم اما طبیعی است از نحوه بازی تیم خیلی راضی نیستم. ما در بازی قبل به مراتب بهتر بودیم. ما بارها در فوتبال اتفاق افتاده که شما در یک بازی خیلی عالی هستید اما بعضاً روی یکی دو اشتباه نتیجه را واگذار می‌کنید اما بعضی‌ وقت‌ها نمایش خوبی ندارید اما به سه امتیاز بازی می‌رسید امروز برای ما این اتفاق افتاد و خوشحالیم که دست پر به تهران بر می‌گردیم. امیدوارم دو بازی پیش روی خودمان را تا پایان سال ببریم تا به شرایط ایده‌آل به تعطیلات برویم.

وی در واکنش به این سوال که او چه تغییراتی در پیکان ایجاد کرد که تیمش در حال حاضر به شرایط خوبی رسیده است، یادآور شد: من در بدو ورودم به پیکان 35 روز فرصت داشتم که تیمم را بشناسم. با شروع نیم فصل دوم شکست بدی را مقابل استقلال متحمل شدیم. بازی که شناخت من را از تیمم خیلی بیشتر کرد. ما در این بازی روی اشتباهات فردی نتیجه را واگذار کردیم و من برای بازی آینده مقابل سپاهان 6 تغییر را در ترکیب تیمم ایجاد کردم گرچه در این بازی هم باختیم اما به مراتب بهتر از بازی با استقلال بودیم و در ادامه برد خوبی مقابل ماشین‌سازی در تبریز کسب کردیم. در بازی بعد با پدیده هم نمایش خوبی داشتیم. امروز هم به سه امتیاز دیگر رسیدیم در واقع هر بردی که از نظر روحی کمک زیادی می‌کند تا شرایط ما بهبود پیدا می‌کند تلاش می‌کنیم تا بتوانیم این روند را ادامه دهیم تا پیکان به جایگاه واقعی‌اش در جدول برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز