خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته امداد امام خمینی:

افزایش ۲۰ درصدی مستمری مددجویان از فروردین ۹۸ اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۰۲۸

رئیس کمیته امداد امام خمینی از اجرایی شدن افزایش ۲۰ درصدی مستمری مددجویان از فروردین ۹۸ خبر داد.

به گزارش ایلنا، پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد با بیان اینکه افزایش ۲۰ درصدی مستمری مددجویان از فروردین ۹۸ اجرایی می‌شود، گفت: طبق مذاکراتی که با دولت انجام داده‌ایم، یک نوبت سبد کالا تا پیش از اتمام سال ۹۷ به مددجویان اختصاص می‌یابد.

وی ادامه داد: در سال ۹۷ از محل تبصره ۱۶ بودجه کل کشور ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به مددجویان کمیته امداد اختصاص یافته بود. سهم بانک کشاورزی از این میزان حدود ۱۰۰ میلیارد تومان بود که همه این اعتبار تاکنون به مددجویان تخصیص یافته است.

رئیس کمیته امداد از افزایش اعتبارات مربوط به اشتغال مددجویان در تبصره ۱۶ بودجه برای سال آینده خبر داد و اظهار داشت: برای سال ۹۸ اعتبار ۳۵۰۰ میلیارد تومانی برای قرض‌الحسنه اشتغال مددجویان پیش‌بینی شده که تا سقف ۵۰ میلیون تومان به طرح‌های خودکفایی ارائه می‌شود.

فتاح با تاکید بر اینکه مددجویان کمیته امداد در سال ۹۷ بیش از ۵۵۰۰ میلیارد تومان درآمد از طرح‌های اشتغال کسب کردند، تصریح کرد: معتقدیم در یک برنامه یک تا سه ساله مددجویان می‌توانند به خودکفایی برسند و از دریافت مستمری بی‌نیاز شوند.

وی از پیگیری پرداخت سبد کالا به مددجویان خبر داد و خاطرنشان کرد: طبق مذاکراتی که با دولت انجام شده، قرار است طی روزهای آینده یک نوبت سبد کالا به ارزش ۲۰۰ هزار تومان به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اختصاص یابد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز