خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین خبر داد:

برخورد قاطعانه دستگاه قضا با اخلال‌گران امنیت در چهارشنبه آخر سال

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۹۸۶

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: دستگاه قضا با افرادی که بخواهند چهارشنبه آخر سال امنیت جامعه را دچار اخلال و آسیب کنند، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد قاسمی امروز چهارشنبه در نشست ستاد پیشگیری و مبارزه با جرائم خاص استان قزوین که با موضوع بررسی مسائل مربوط به چهارشنبه آخر سال و اتخاذ تصمیم درباره کاهش جرائم در ایام نوروز برگزار شد، افزود: با افرادی ایام پایانی سال و در مراسم‌ی که برای شادی مردم است بخواهند دست به اخلال در امنیت بزنند هیچ تسامحی نخواهیم داشت و به آنان از همین حالا برای برخورد قاطع هشدار می‌دهیم.

این مسئول قضائی ادامه داد: البته در رابطه با مواد محترقه‌ای که به صورت جزئی و ناچیز از افراد گرفته می‌شود نیاز نیست که تشکیل پرونده شود، چراکه این موضوع موجب ایجاد سابقه در سیستم قضایی برای افراد می‌شود که تبعات خوبی با خود به دنبال ندارد.

وی با تاکید بر تلاش مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی،اظهار داشت: مسایل اقتصادی می تواند موجب رشد آسیب‌های اجتماعی و افزایش جرائم شود از این رو باید با حساسیت بالا برای کنترل و جلوگیری از تشدید مشکلات این حوزه تلاش کرد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود: باید همه تلاش و سعی خود را به کار بگیریم تا شاهد کاهش جرائم در سطح جامعه بویژه در ایام پیش رو که روزهای منتهی به نوروز هستند، باشیم.

وی با بیان اینکه در یک‌ماه گذشته شاهد رشد جرائم خشن در قزوین بوده‌ایم، گفت: باید با تلاش مسئولان امنیتی و انتظامی این موضوع بررسی و برای کاهش و جلوگیری از بروز این دسته از جرائم که تهدیدی برای امنیت جامعه به شمار می روند، اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز