خبرگزاری کار ایران

آمار از صعود پاریسی‌ها خبر می‌دهد

کار سخت شاگردان سولشر برای بازگشت

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۷۹۴

شکست خانگی 0-2 برابر پاریسن ژرمن باعث شده شیاطین سرخ برای صعود در انتظار معجزه باشند.

به گزارش ایلنا، شاگردان سولشر در حالی امشب در دیدار برگشت لیگ قهرمانان به مصاف پاریسن ژرمن خواهندرفت که با باخت 0-2 در بازی رفت و مصدومان زیاد کار سختی برای بازگشت به بازی دارند.

همچنین پل پوگبا هافبک ارزشمند منچشتر یونایتد که پس از ورود سولشر احیا شده به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی رفت از این بازی محروم است و قادر به همراهی تیمیش نخواهد بود.

نگاهی به شرایط دو تیم و آمار نشان می‌دهد هواداران شیاطین سرخ نمی‌توانند امید زیادی به بازگشت داشته باشند. پاریسن ژرمن در 16 بازی خانگی اخیر خود در لیگ قهرمانان فقط یکبار شکست خورده‌اند. (10 برد، 5 مساوی)

از طرف دیگر عملکرد منچستریونایتد در بازی‌های مرحله حذفی لیگ قهرمانان در این سال‌ها بسیار ضعیف بوده. شیاطین سرخ در 10 بازی آخر خود در این رقابت‌ها فقط یکبار موفق به پیروزی شده‌اند (6مساوی، 3 شکست). هم‌چنین آخرین برد آن‌ها در خارج از خانه به 8 سال قبل و برد برابر شالکه بر‌می‌گردد.

با توجه به شرایط دو تیم و آمار به جا مانده از بازی‌های قبل حدس زدن تیم صعودکننده چندان دشوار به نظر نمی‌رسد اما دیدار شب گذشته رئال مادرید برابر آژاکس نشان داد اتفاقات فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد و ممکن است امشب معجزه دیگری در لیگ قهرمانان اتفاق بیفتد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز