خبرگزاری کار ایران

خیال‌پردازی نمی‌کنیم و شرایط خوبی در لیگ نداریم

حدادی‌فر: شایستگی صعود از گروه‌مان در آسیا را داریم

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۷۵۱

قاسم حدادی‌‌فر کاپیتان تیم ذوب‌آهن معتقد است که فدراسیون فوتبال باید حمایت بیشتری از تیم‌های آسیایی بکند

به گزارش ایلنا،قاسم حدادی‌‌فر کاپیتان تیم ذوب‌آهن معتقد است که فدراسیون فوتبال باید حمایت بیشتری از تیم‌های آسیایی بکند چرا که پرسپولیس، استقلال و ذوب‌آهن نمایندگان ایران در آسیا هستند و باید از اعتبار فوتبال کشورمان در قاره کهن دفاع کنند 

مقابل الزورای عراق در اولین بازی آسیایی‌تان مساوی کردید. در مورد این بازی صحبت می‌کنید؟

آنها برای تک امتیاز آمده بودند و فقط دفاع می‌کردند و خیلی بسته بازی می‌کردند. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و حاکم توپ و میدان بودیم اما نتوانستیم از فرصت هایی که داشتیم استفاده کنیم و بازی مساوی شد.

چرا فرصت‌هایی زیادی که داشتید تبدیل به گل نشد؟ این مساله به خاطر فشار و استرس بود؟

نه، هیچ فشار و استرس روی ما نبود اما هرچه زدیم گل نشد. اشکال از ما بازیکنان است که در زدن ضربات آخر دقت نمی‌کنیم. امیدواریم بتوانیم در لیگ برتر و آسیا از فرصت‌هایی که داریم بهتر استفاده کنیم و گل بزنیم و از گل‌مان دفاع کنیم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

از این مساوی خانگی راضی نیستید؟

صد درصد راضی نیستیم چون ما برای برد آمده بودیم و کاملا هم هجومی کار کردیم. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم اما درخشش گلر آنها باعث شد دو امتیاز حساس را از دست بدهیم هرچند که خودمان هم در زدن ضربات آخر دقت نکردیم.

از حمایت‌ هواداران‌تان در این بازی خانگی آسیایی راضی بودید؟

یک تعدادی از هواداران آمده بودند اما کم بودند. هوا خیلی سرد بود و دست تک تک آنهایی که آمده بودند را می‌بوسم. به هرحال ما به حمایت هواداران‌مان برای موفقیت نیاز داریم و ان‌شا‌‌ءا... در بازی‌های بعد جبران می‌کنیم تا با کسب نتایج بهتر دل آنها را شاد کنیم.

چه تصوری از بازی با پدیده در مشهد دارید؟

واقعا تقویم خیلی فشرده است و ما بعد از بازی در آسیا خیلی سریع باید به مشهد برویم و بازی کنیم که خیلی سخت است اما چاره‌ای نیست. باید در این یکی دو روزه ریکاوری کنیم تا برای بازی با تیم خوب پدیده آماده شویم. پدیده مربی و بازیکنان خیلی خوبی دارد و بی‌دلیل نیست که اینجای جدول هستند. پدیده فوتبال شناور، خوب و باکیفیتی بازی می‌کند و کار سختی در مشهد داریم اما باید تمرکز بالایی داشته باشیم و با امتیاز برگردیم.

اما پدیده خودش مدعی است در خانه راحت امتیاز نمی‌دهد. اینطور نیست؟

صددرصد، کارمان در مشهد خیلی سخت است اما شرایط خوبی داریم. ما محکوم هستیم از شرایط بدمان در لیگ دفاع کنیم. واقعیت این است که شرایط خوبی نداریم و باید با امتیاز برگردیم.

در حالی که تیم ملی سرمربی ندارد چرا می‌خواهند در فیفادی شرکت کنند و لیگ را این‌قدر فشرده برگزار می‌کنند؟

نمی‌دانم، ما تقویم را که نگاه کردیم تا آخر اردیبهشت در لیگ برتر و آسیا سه روز، سه روز باید بازی کنیم. فشار خیلی زیاد است و الان هم تیم ملی مربی ندارد و بهتر می‌توانند برای 3 تیم آسیایی ما برنامه‌ریزی کنند تا استراحت بیشتری داشته باشیم و در آسیا نتایج خوبی بگیریم.

الان که تیم ملی مربی ندارد چه لزومی دارد که در فیفادی شرکت کنیم و بازی دوستانه انجام بدهیم؟

آن موقع که باید بازی دوستانه می‌کردند، نمی‌کردند و الان که واقعا شرایط لیگ سخت است و تیم ملی تورنمنتی در پیش ندارد می‌خواهند در فیفادی بازی بگذارند. امیدوارم مسوولان فدراسیون که تصمیم گیرنده هستند بهترین تصمیم را بگیرند تا به این 3 تیم آسیایی ما کمک شود.

فکر می‌کنی فدراسیون فوتبال واقعا به دنبال حمایت از تیم‌‌های آسیایی ما هست؟

صددرصد، مطمئنم که می‌خواهند حمایت کنند اما اگر بازی نگذارند شاید تیم‌های دیگر اعتراض کنند. مثلا شنیدم که پدیده روی این بازی اعتراض کرده بود و گفته بودند که بازی باید برگزار شود. فدراسیون باید حمایت بیشتری از تیم‌های آسیایی ما داشته باشد چون امسال دو تیم در پلی‌آف آسیا داشتیم و اگر در این فصل بد نتیجه بگیریم. سهمیه ما در پلی‌آف آسیا کمتر می‌شود. باید تدبیر داشته باشیم تا ریکاوری خوبی داشته باشیم و از نام و اعتبار ایران در آسیا دفاع کنیم. ما باید حمایت بشویم چون فشار خیلی زیاد است. ما الان باید به مشهد برویم و بعد از بازی با پدیده از مشهد به اصفهان برگردیم و همان روز از اصفهان به دوبی برویم و با تیم خوب النصر بازی کنیم و می‌بینید که شرایط برای ما چقدر سخت است ضمن اینکه برای باشگاه هم سخت است چون بحث لجستیکی و هماهنگی وجود دارد. باید یک فکری بشود تا این 3 تیم از اعتبار ما در آسیا دفاع کنند. ما امسال 2 بازی پلی‌آف در آسیا داشتیم و به سختی به مرحله گروهی مسابقات صعود کردیم و الان موقع حمایت از ماست. تیم ما بیشتر از همه نیاز به حمایت دارد چون 2 پلی‌آف سخت را پشت سر گذاشته‌ایم.

از گروه‌تان در آسیا صعود می‌کنید؟

تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و ناامید نیستیم. ما مقابل الزورا هم خیلی خوب کار کردیم و نشان دادیم که تیم خوبی هستیم و به نظر من این تیم شایستگی صعود از گروهش در آسیا را دارد.

در لیگ برتر شرایط خوبی در جدول ندارید. فکر می‌کنید در پایان لیگ چه رتبه‌ای در جدول داشته باشید؟

نمی‌شود اغراق‌آمیز صحبت کرد و  خیال‌پردازی کرد. شرایط‌مان در لیگ خیلی بد است و تلاش می‌کنیم تا به نیمه بالای جدول برسیم اما شرایط خیلی سخت است و تیم‌های خوبی در لیگ ما حضور دارند و همه با برنامه می‌آیند. امسال باید تلاش کنیم تا جایگاه خوبی در جدول پیدا کنیم و برای سال‌‌های آینده برنامه‌ریزی کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز