خبرگزاری کار ایران

بوحمدان: نمی‌دانم ذوب‌آهن چرا به این روز افتاده است/ امیدوارم در آسیا جبران مافات کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۸۰۰

هافبک ذوب آهن از شرایط این تیم صحبت کرد.

حمید بوحمدان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تساوی ذوب آهن مقابل نساجی اظهار داشت: بازی خوبی بود و نساجی تیم خوبی مقابل ما بود و خوب بازی کرد ولی ما تیم برتر میدان بودیم و باید پیروز می‌شدیم که متاسفانه از  فرصت‌ها استفاده نکردیم و در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم و 2 امتیاز حساس از دستمان پرید.

وی افزود: ذوب آهن این فصل شرایط خیلی سختی را تجربه می‌کند. منصوریان تلاش زیادی می‌کند تا شرایط تغییر کند و بازیکنان هم از هیچ تلاشی کم نمی‌گذارند ولی تغییرات زیاد در طول فصل و جدایی مهره‌های کلیدی در ابتدای فصل کمی تیم ما را از آن فرم فصل گذشته انداخت و حالا می‌بینیم تیم نایب قهرمان فصل گذشته متاسفانه در اینجای جدول است.

هافبک ذوب آهن با اشاره به اینکه مشکل ذوب آهن چیست، عنوان کرد: تیم ما در همه نقاط خوب عمل می‌کند ولی در زدن ضربات آخر مشکل داریم و مهاجم تمام کننده لازم داریم. جدایی تبریزی و استنلی در ابتدای فصل ما را از این نظر دچار مشکل کرده است.

در مورد تقابل با الکویت در رقابت‌های آسیایی گفت: الکویت حریف سختی است و کار راحتی مقابل آنها نداریم ولی امیدوارم مقابل این تیم و پس از آن الغرافه به برتری برسیم و به رقابت‌ها راه پیدا کنیم. اگر در این بازی‌ها بتوانیم نتایج خوبی بگیریم به نوعی جبران مافات کرده و شرایطمان بهتر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز