خبرگزاری کار ایران

خبرهای خوب برای استقلال از گادوین منشا و معوقات آبی‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۶۷۷

هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال اعلام کرد قبل از دیدار مقابل العین بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت خواهد شد

به گزارش ایلنا،هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال اعلام کرد قبل از دیدار مقابل العین بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت خواهد شد و همچنین باشگاه استقلال حمایت‌های لازم را از منشا انجام خواهد داد.

با معاون استقلال درخصوص شرایط این روزهای استقلال، بحث منشا و همچنین وضعیت زمین تمرین آبی‌پوشان در سال جدید صحبت کردیم.

مشکلات مالی تیم حل شد؟

خدا را شکر توانستیم بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم. تمام سعی و تلاش‌مان این است که قبل از بازی با العین بخشی دیگر را به بازیکنان پرداخت کنیم. به احتمال فراوان 10 درصد به علاوه حواله‌های عقب افتاده را به حساب بازیکنان واریز خواهیم کرد تا به تعهدات خودمان عمل کنیم.

اتفاقاتی برای منشا افتاد که باعث شد کمیته اخلاق وی را محروم کند. در این باره چه نظری دارید؟

یک نکته جالب به شما بگویم و آن هم این است که قبل از اینکه این اتفاقات بیفتد ما به کمیته اخلاق نامه زده‌ایم و خواستار این شدیم که به موضوع امنیت در اهواز رسیدگی کنند.

اما موضوع اصلی این است که می‌گویند چرا قبل از اینکه منشا را بخواهند، وی را محروم کردند؟

مرجع رسیدگی‌کننده به مربیان و بازیکنان و اهالی حاضر در فوتبال برعهده کمیته اخلاق است. من فکر می‌کنم کمی از این موضوع برداشت بدی شد و بی‌جهت آن را شلوغ کرده‌اند. منشا امروز به کمیته اخلاق می‌رود و توضیحات لازم را ادا خواهد کرد. در فوتبال معمولا رسم این است که ابتدا طرف را دعوت می‌کنند و توضیحاتش را می‌شنوند و سپس رای صادر می‌کنند. ما تمام مستندات لازم را آماده کرده‌ایم.

فکر می‌کنید چرا در اهواز چنین اتفاقاتی می‌افتد؟

دفعه قبل که به اهواز رفته بودیم و مقابل استقلال این شهر بازی کردیم، حراست خیلی به ما کمک کرد حتی لیدرهای‌مان که آنجا بودند کمک شایانی به برقراری نظم کردند اما این بار این کمک‌ها انجام نشد و فکر می‌کنم آن هواداری هم که این کار را انجام داد، علیه ما بود. قطعا باید با آن هوادار هم برخورد شود زیرا باعث شد چنین اتفاقی بیفتد.

یک اتفاق بد هم برای هوادار 12 ساله‌تان افتاد؟

از این اتفاق خیلی ناراحت شدیم. آقای فتحی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال هر روز با مادر این هوادار صحبت می‌کند. پیگیر وضعیت درمانی وی است. صفر تا صد کارهای این هوادار استقلال را پیگیری می‌کنیم و قرار شد هر وقت شرایطش کمی بهتر شد با هزینه باشگاه به تهران آمده، در اردو و بازی تیم حاضر شود.

قرار بود بازی تیم‌تان مقابل نفت مسجدسلیمان به تعویق بیفتد؟

با سازمان لیگ صحبت کرده و توافق کردیم که بازی‌‌‌مان عقب نیفتد. طبق برنامه هم قرار است بازی تیم‌مان در دربی 10 فروردین برگزار شود.

مشکل زمین تمرین‌تان در مجموعه انقلاب به کجا رسید؟

توافقات اولیه را انجام دادیم حتی قراردادش را هم تنظیم کردیم و در حال تعمیر کردن چمن هستیم. ان‌‌شا‌ءا... بعد از سال نو تمرینات‌مان را به آنجا خواهیم برد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز