خبرگزاری کار ایران

تعمیر کمپ حجازی ۵ میلیارد اعتبار نیاز دارد

مباشری: پاتوسی یک دلار هم از ما دریافت نکرده است

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۵۵۷

هادی مباشری معاون ورزش استقلال اعلام کرد حواله‌های بازیکنان پاس شده و آنها مشکلی بابت مطالبات‌شان نخواهند داشت.

به گزارش ایلنا، هادی مباشری معاون ورزشی استقلال اعلام کرد حواله‌های بازیکنان پاس شده و آنها مشکلی بابت مطالبات‌شان نخواهند داشت. با معاون آبی‌پوشان درخصوص عملکرد پاتوسی، مشکل زمین تمرین آبی‌ها و همچنین اختلاف شفر و خطیر همکلام شدیم.

شایعه شده که استقلال برای جذب پاتوسی 4 میلیارد تومان بابت رضایتنامه‌اش پرداخت کرده است.

پاتوسی به صورت قرضی از کیپ‌تاون سیتی به استقلال آمده و وقتی بازیکن قرضی انتقال پیدا کند از این پول‌ها پرداخت نمی‌شود. برای شما مثالی می‌زنم: مرتضی تبریزی به صورت دایمی از ذوب‌آهن به استقلال آمد و ما برای رضایتنامه‌اش پول پرداخت کردیم. این را هم بگویم که پاتوسی هنوز مانند سایر خارجی‌های تیم‌مان یک دلار هم از ما دریافت نکرده است. این را مطمئن باشید باشگاه چنین پول‌هایی را ندارد و اگر هم داشتیم هیچ منطقی قبول نمی‌کرد که چنین پولی پرداخت شود.

او در اولین بازی‌اش هم برای شما عملکرد بسیار خوبی داشت.

خدا را شکر دیدید که پاتوسی چه بازیکن باکیفیتی است. او در همان بازی اولش نشان داد که از توانایی‌های فنی بالایی برخوردار است. متاسفانه ما سر این بازیکن در هفته‌های اخیر خیلی اذیت شدیم. دوستان از هر راهی برای زدن پاتوسی استفاده کردند. یک روز به ‌ITC او گیر دادند و یک روز به بازی‌های ملی‌اش. حالا هم که شما می‌گویید گفته‌اند ‌4‌میلیارد بابت رضایتنامه‌اش پرداخت شده است.

مشکل زمین تمرین‌تان به کجا رسید؟

زمین صنایع دفاع بعد از آنکه قراردادش با استقلال به پایان رسید زیر کشت رفت و بعد از آن هم شفر از ما خواست به زمین پژوهشگاه نفت برویم و بعد هم که گفتند آنجا دوش و رختکن ندارد و مجبور شدیم به زمین شماره 2 آزادی برویم. هیچ‌ کدام از این اتفاق‌ها که به شما گفتم بدون هماهنگی نبود و همه را مدیرعامل و سرمربی در جریان بوده‌‌اند. درحال حاضر هم که یک زمین تمرین خوب با امکانات فراوان در ورزشگاه نفت تهرانسر برای استقلال گرفته‌ایم و تا زمانی که ورزشگاه صنایع دفاع ترمیم شود، در تهرانسر تمرین می‌کنیم.

اما شما کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی را هم در اختیار دارید.

متاسفانه کمپ ناصرحجازی ایرادهایی دارد که باید برطرف شود. جالب است بدانید ما برای تعمیرات این کمپ نیاز به 5 میلیارد پول داریم که درحال حاضر این رقم را در اختیار نداریم. البته ما این کمپ را هیچ‌گونه رها نکرده‌ایم و از کنار آن درآمد کسب می‌کنیم. با چند تیم درحال مذاکره هستیم تا بتوانیم آنجا را اجاره دهیم و بخشی از هزینه‌های تیم بزرگسالان را فراهم کنیم.

فردا باید با ذو‌‌ب‌آهن بازی کنید. مشکلی بابت حضور تبریزی در این بازی ندارید؟

مطمئن باشید تمام تعهداتی که باید پرداخت شود، تا پایان سال حل می‌شود. از نظر قانونی نمی‌توانند جلوی بازی تبریزی را بگیرند البته قرار است اسپانسر باشگاه چک تبریزی را نقد کند که اگر هم این اتفاق نیفتد باز هم مشکلی نیست و در نهایت باشگاه آن را پرداخت خواهد کرد.

حواله‌های بازیکنان را هم پنجشنبه پاس کردید.

خدا را شکر که توانستیم حواله‌های بازیکنان را نقد کنیم البته این حواله‌ها مربوط به سال گذشته بود و برای زمان مدیریت ما نبود اما چون تعهد داده بودیم آنها را هم نقد کردیم.

داستان آشتی‌کنان خطیر و شفر به کجا رسید؟

مشکل خاصی از این بابت وجود ندارد. بالاخره در هر باشگاهی اختلاف سلیقه وجود دارد. به زودی این دلخوری‌ها را هم برطرف خواهیم کرد، باید مقدمات آن فراهم شود و شما از این بابت نگران نباشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز