خبرگزاری کار ایران

انجام 26 پروژه مهندسی در راستای توسعه و بهبود فرآیندها

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۶۵۴

مجتمع گاز پارس جنوبی با هدف بهبود وتوسعه پالایشگاه ها انجام پروژه های به روز مهندسی را در دستور کار دارد.

به گزارش ایلنا، سید مهدی شفیعی مطهر، مدیر مهندسی مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه مدیرت مهندسی یک واحد استراتژیک در مجتمع است، گفت: در حال حاضر مدیرت مهندسی، برنامه ریزی و توسعه در این امور صورت می گیرد.

وی می گوید: مدیریت مهندسی در راستای بهبود فرآیندها و بهینه شدن فعالیت ها پروژه هایی که در پالایشگاه ها مشترک است، را تجمیع می کند.

به گفته شفیعی مطهر؛ هم اکنون 26 پروژه در مجتمع در دست اقدام بوده که 6 مورد خاتمه یافته و 20 مورد هم در حال انجام است. چند پروژه مهم زیربنایی، احداث کارگاه تعمیرات اساسی با کلیه ملحقات، تکمیل محوطه سازی ساختمان مرکزی، پروژه میترینگ گاز پالایشگاه های اول، دوم، سوم و پنجم از جمله این پروژه هاست.

وی گفت: همچنین مطالعات پروژه احداث انبار خدمات رفاهی، پروژه احداث آزمایشگاه محیط زیست و .... در دست اقدام است.

به گفته مدیر مهندسی مجتمع گاز پارس جنوبی طراحی سیستم های آتش نشانی انبارهای متمرکز، مطالعات نصب و راه اندازی کمپرسورهای هوا پالایشگاه سوم، مطالعات شبکه و تنظیم مجدد رله های هوای تعدادی از پالایشگاه ها از دیگر طرح های مطالعاتی در این شرکت است.

شفیعی مطهر در ادامه با اشاره به اهمیت طرح های فرآیندی به اهمیت این طرح ها پرداخت و گفت: هم اکنون طرح های بررسی و تحلیل میزان فلرینگ و پیگیری پروژه های اصلاحی برای کاهش فلرینگ نیز در دست اقدام است.

وی دیگر پروژه مهم فعال در واحد مهندسی را بررسی میزان و منابع انتشار آلاینده ها عنوان کرد و اظهار داشت: بررسی منابع و تأمین آب شهرک های مسکونی، بررسی واحد استحصال اتان در پالایشگاه های سوم، پنجم و هفتم و بررسی مصرف مواد شیمیایی که یکی از بخش های پر هزینه در فرآیند تولید است، از دیگر برنامه های کاری این واحد است.

شفیعی مطهر تعریف و پایش شاخص ها و اخذ برنامه های اصلاحی از پالایشگاه ها و رتبه بندی پالایشگاه ها را از دیگر برنامه های مدیریت مهندسی برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز