خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان آسیا گروه D:

پرسپولیس یک - پاختاکور یک/ گره کور پاختاکور؛ 2 امتیاز از چنگ پرسپولیس پرید

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۴۵۷

سرخپوشان در گام نخست لیگ قهرمانان در خانه میزبان پاختاکور هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه D از ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه آزادی میزبان پاختاکور است و تلاش می‌کند با استفاده از امتیاز میزبانی به هر 3 امتیاز این مسابقه دست پیدا کند.

حریف ازبکستانی سرخپوشان هم که ملی‌پوشان زیادی در ترکیبشان دیده می‌شود حریفی دست و پا بسته نیستند و قصد ندارند دست خالی ایران را ترک کنند.

 

داوران: ادهم محمد - محمد نادی - محمد مصطفی

 

کارت زرد: علیوانف (20) و سایفیف (22) از پاختاکور

کارت قرمز:

گل: مرات بیکمائف (4) برای پاختاکور و ماریو بودیمیر (24) برای پرسپولیس

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، مهدی ترابی، بشار رسن(۸۷ سروش رفیعی)، ماریو بودیمیر( ۷۱ سیامک نعمتی) و علی علیپور 

ترکیب پاختاکور:

سانجار کواتوف، فرخ سایفیف، سردار صبریخاچیف(۸۲ سیمیک)، شرزود آزاموف، مرات بیکاموف(۶۰ ایگور سدیف)، دوستونبک خامادوف، ایگر کریمیتس، دراگان سران،  جلا‌ل‌الدین ماشاریپوف(۷۶ جواهرسیدکف)، صدرالدین عبدالایف، علیجانف

 

دقایق حساس بازی:

 

دقیقه 76: سید جلال حسینی به دلیل خطایی که مرتکب شد کارت زرد گرفت و بازیکنان دو تیم باهم درگیری لفظی پیدا کردند.

دقیقه 67: ضربه کرنر ترابی تبدیل به یک فرصت گلزنی شد اما بازیکنان پرسپولیس در محوطه شش قدم این فرصت را از دست دادند.

دقیقه 54: ششمین ضربه کرنر پرسپولیس را بشار رسن زد که توپ روی سر کامیابی‌نیا فرود آمد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. 

 

دقیقه 24 (پرسپولیس یک - پاختاکور یک/ ماریو بودیمیر): همکاری خوب پرسپولیسی‌ها در محوطه جریمه پاختاکور توپ را زیر پای بودیمیر انداخت و این بازیکن با ضربه ای دقیق و زمینی دروازه پاختاکور را باز کرد.

دقیقه 10: ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه روی دروازه پرسپولیس با خروج اشتباه بیرانوند می‌رفت تبدیل به گل دوم پاختاکور شود ولی ضربه سر دراگران سران در چهارچوب نبود.

دقیقه 8: ضربه کرنر ارسالی از سمت راست روی دروازه پاختاکور روی سر خلیل‌زاده نشست ولی این بازیکن ضربه اش در چهارچوب نبود.

دقیقه 7: همکاری خوب بازیکنان پرسپولیس توپ را زیر پای مهدی ترابی انداخت و این بازیکن از پشت محوطه جریمه یک شوت فنی زد که گلر پاختاکور توپ را به سختی به کرنر فرستاد.

دقیقه 4 (پرسپولیس صفر - پاختاکور یک/ بیکمائف): اشتباه شجاع خلیل زاده در سمت راست خط دفاع فرصت ارسال در اختیار بازیکنان پاختاکور قرار داد و ضربه سر مهاجم این تیم به تیر دروازه خورد و در برگشت بیکمائف دروازه خالی را تبدیل به گل کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز