خبرگزاری کار ایران

پیش بازی پرسپولیس - پاختاکور؛

شروع کار نایب قهرمان آسیا مقابل نماینده ازبکستان

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۱۸۱

سرخپوشان اولین دیدار آسیایی خود را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه آزادی میزبان پاختاکور ازبکستان است.

پرسپولیس با توجه به نتایج خوبی که در دوره قبلی رقابت‌ها گرفته و صعودش به فینال و رسیدن به عنوان نایب قهرمانی و همچنین حضورش در این دوره به عنوان قهرمان فوتبال ایران از اعتبار خوبی برخوردار است و تیم‌های حریف حساب ویژه‌ای روی شاگردان برانکو دارند.

پرسپولیس در لیگ برتر هم وضعیت خوبی دارد و در هفته بیست و یکم با نتایجی که رقم خورد توانست مجدداً به صدر جدول لیگ برگردد و در بهترین شرایط ممکن پا به این مسابقه می‌گذارد.

سرخپوشان در این دیدار از امتیاز میزبانی استفاده می‌کنند و ورزشگاه آزادی و حضور احتمالی پرشمار هواداران این تیم می‌تواند به کمک برانکو و شاگردانش آمده و کار پاختاکوری‌ها را سخت کند.

در آن سوی میدان، میدان پاختاکور ازبکستان به صورت غیر مستقیم راهی لیگ قهرمانان آسیا شدند.

آنها به عنوان نایب قهرمان ازبکستان از طریق پلی‌آف توانستند به مرحله گروهی برسند و در اولین مرحله پلی‌آف با نتیجه 2 بر 1 نیروی هوایی عراق را شکست دادند و در مرحله دوم با نتیجه 2 بر 1 از سد النصر عربستان گذشتند و راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شدند.

 

سه شنبه 14 اسفند 1397 ساعت 18:30 - ورزشگاه آزادی

داوران: ادهم محمد - محمد نادی - محمد مصطفی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز