خبرگزاری کار ایران

نامزدی فرماندار پیشین ایالت کلرادو برای انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۸۹۳

فرماندار پیشین ایالت کلرادو اعلام کرد که برای انتخابات ریاست‌جمهوری در سال ۲۰۲۰ نامزد خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری سی‌ان‌ان، «جان هیکنلوپر»، فرماندار پیشین ایالت کلرادو، امروز -دوشنبه- اعلام کرد که برای انتخابات ریاست‌جمهوری در سال ۲۰۲۰ نامزد خواهد شد. 

هیکنلوپر در پیامی ویدئویی که برای اعلام نامزدی خود تهیه کرده بود، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا را «قلدر» خواند. 

وی در این پیام ویدئویی گفت: «برای پیروزی در انتخابات خود را نامزد می‌کنم، چراکه با بحرانی سروکار داریم که هر آنچه بدان اعتقاد داریم را در معرض تهدید قرار می‌دهد. زمانی که پسربچه‌ای لاغر بودم و عینک ته‌استکانی به چشم می‌زدم و به‌خاطر نام خانوادگی عجیبم مورد استهزا قرار می‌گرفتم، با قلدرها سروکار داشتم.»

وی افزود: «به این خاطر برای ریاست‌جمهوری نامزد می‌شوم که در واشنگتن به رؤیاپردازها نیاز داریم، اما باید کارها را صورت داد. بارها اثبات کرده‌ام که می‌توانم مردم را گرد هم آورم تا تغییراتی پیشرو ایجاد کنیم؛ تغییراتی که ساکنان فعلی واشنگتن نتوانسته‌اند آن را تحقق بخشند.»

هیکنلوپر دومین فرماندار آمریکایی است که خود را برای انتخابات سال ۲۰۲۰ آمریکا نامزد می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز