خبرگزاری کار ایران

آمار ناامیدکننده از استقلال پیش از جدال با الدحیل

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۷۰۲

استقلال در شرایطی به مصاف الدحیل قطر می‌رود که آمار خوبی برابر تیم‌های قطری ندارد.

به گزارش ایلنا، استقلال لیگ قهرمانان آسیا را در شرایطی در دوحه آغاز می‌کند که نتایج خوبی در این کشور برابر نمایندگان قطر کسب نکرده است.

آخرین حضور استقلال در دوحه به 6 ماه قبل باز می‌گردد که استقلال با نتیجه دو بر دو برابر السد به تساوی رسید. استقلال این تساوی را در مرحله گروهی نیز برابر الریان تجربه کرده بود و با گل قربانی در دقایق پایانی برابر این تیم به تساوی رسید.

پیش از این مسابقه استقلال در سال 2014 با تیم الریان هم گروه بود که در این کشور باز هم برابر نماینده قطر با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و نتوانست به پیروزی برسد. استقلالی ها حتی در سال 2013 که عملکرد بسیار خوبی در لیگ قهرمانان داشتند و صدرنشین صعود کردند، باز هم در قطر به پیروزی نرسیدند و به تساوی 3 بر 3 برابر الریان دست یافتند.

آخرین پیروزی استقلال برابر نمایندگان قطر به سال 2012 باز می گردد که آبی ها با گل یرکوویچ موفق شدند در دقیقه 1+90 حریف خود را از پیش رو بردارند تا آبی ها حسرت 7 ساله پیروزی در دوحه داشته باشند.

استقلال البته در جریان بازی با نمایندگان عربستان در کشور قطر موفق به کسب پیروزی در این کشور شده و برابر الدحیل نیز باید امیدوار به تکرار چنین اتفاقی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز