خبرگزاری کار ایران

پیش بازی ذوب آهن - الزوراء؛ مصاف شاگردان منصوریان با قهرمان عراق

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۶۷۲

شاگردان منصوریان به مصاف تیم اول لیگ عراق می‌روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال ذوب آهن به عنوان نماینده ایران در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز از ساعت 19 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان الزوراء عراق است.

ذوبی‌ها در شرایطی به مصاف حریف عراقی می‌روند که شرایط خوبی در جدول لیگ برتر ندارند و نتوانستند مثل فصل گذشته در قامت یک مدعی و در جمع بالانشینان جدول ظاهر شوند ولی از طرف دیگر با توجه به سابقه خوب این تیم در رقابت‌های آسیایی و تجربه‌‌ای که علیرضا منصوریان کسب کرده است امید زیادی دارند تا در رقابت‌های آسیایی جبران مافات کرده و نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشند.

ذوب آهن که نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر است یکی از دو سهمیه غیر مستقیم ایران در رقابت‌ها بود که برخلاف سایپا که حذف شد توانست با برتری مقابل الکویت کویت و الغرافه قطر راهی دور گروهی شود.

در سوی دیگر الزوراء عراق به عنوان قهرمان لیگ این کشور با سهمیه مستقیم راهی مرحله گروهی شده و حریف سرسختی برای نماینده کشورمان است.

آن‌ها به عنوان قهرمان عراق راهی این رقابت ها شدند. الزورا در لیگ عراق با 36 امتیاز در رده چهارم جدول جای دارند. آن ها 10 پیروزی، 6 تساوی و 2 شکست داشته اند و 26 گل زده و 18 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند.

خبر خوب برای ذوب آهن در این دیدار، غیبت ستاره الزوراء صفا هادی است که به دلیل مشکل خروجی نتوانست همراه تیم به ایران سفر کند.

دیگر بازی گروه A لیگ قهرمانان آسیا میان النصر عربستان و الوصل امارات برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز