خبرگزاری کار ایران

عباسی: با منصوریان همدلی در ذوب بالاتر رفته است

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۵۷۱

بازیکن ذوب آهن گفت: تیم قدرتمندی است و بازیکنان عراقی نشان داده‌اند از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا عباسی، هافبک ذوب آهن تیمش را مدعی صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان می‌داند و امیدوار است با حمایت هواداران این تیم نتایجی در شان ذوبی‌ها به نام خود کنند.

وی درباره صعود دراماتیک تیمش مقابل الغرافه و کامبک هیجان انگیزی که ثبت کردند گفت: در نیمه اول برای این تیم غافلگیر شده بودیم اما مطمئن بودیم که قادر به عبور از سد آنها هستیم. کمی طول کشید تا با شرایط بازی وفق پیدا کنیم و در نهایت با کارهای تاکتیکی که تمرین کرده بودیم نتیجه را تغییر دادیم. ما نمی‌خواستیم سهمیه ایران و باشگاه خودمان را در آسیا از دست بدهیم و واقعا تلاش زیادی داشتیم. اکنون خوشحالیم که در مرحله گروهی حاضر هستیم و به دنبال دستیابی به نتایج بهتر خواهیم بود.

عباسی با تمجید از نقش علیرضا منصوریان در این تیم گفت: واقعا کار آسانی نبود و باید به نقش ویژه آقای منصوریان نیز در این میان توجه کرد. کارهای تاکتیکی و روانی زیادی پیش از بازی داشتیم و در رختکن کاملا یک جو امیدوارکننده برای تغییر وجود داشت و این خودباوری در نهایت باعث شد تا به نتیجه لازم برسیم. 

هافبک ذوبی‌ها درباره تیم‌های همگروه ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا گفت: هیچ تیم آسانی وجود ندارد. تمام تیم‌ها مدعیان کشور خود یا قهرمانان آن کشور هستند و با صرف هزینه زیادی به دنبال دستیابی به بزرگترین افتخار باشگاهی در قاره آسیا هستند. گروه آسانی روبروی ما قرار ندارد و هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت. ما چهار بازی خارج از خانه خواهیم داشت و این شرایط را علیه تیم ما خواهد کرد و بر این اساس باید بهترین استفاده را از دو بازی خانگی داشته باشیم و به حمایت هواداران‌مان در این فرصت امیدوار هستیم. 

وی درباره شرایط تیم در لیگ نیز گفت: هیچ کس باور ندارد که این جایگاه را داشته باشیم. با این حال ما دو بازی معوقه داریم که با دستیابی به نتیجه آن بازی‌‎ها قادر به حضور در بالای جدول هستیم. روند صعودی خوبی داشتیم و بار دیگر به خودباوری رسیدیم. برخی بدشانسی‌ها مانع از این می‌شد که به نتیجه برسیم اما با کم کردن اشتباهات و تلاش بیشتر به دنبال این هستیم تا هم در لیگ برتر و هم آسیا بهترین نتایج که شایسته کارگران زحمتکش مجموعه ذوب آهن است را به دست بیاوریم. 

عباسی در خصوص اینکه آیا با تغییرات کادرفنی و حضور منصوریان قادر به کسب نتایج موفق در ادامه فصل خواهند بود یا خیر گفت: صدر در صد جایگاه اصلی تیم ذوب آهن اینجا نیست و همه هم می‌دانند ذوب آهن واقعی کیفت بالایی دارد و امیدواریم در رتبه خوبی کارمان را تمام کنیم. خدا را شکر آقای منصوریان با بازیکنان رفیق هستند و از نظر روحی و روانی  تیمی یکدست‌تر شدیم. حتما می‌دانید که روحیه تیمی در روند فنی تاثیر دارد. از این نظر در فوتبال همدلی و تیم بودن خیلی مهم است که همراه آقای منصوریان به این مهم رسیده ایم.

هافبک ذوب در پایان درباره بازی با الزورا گفت: تیم قدرتمندی است و بازیکنان عراقی نشان داده‌اند از کیفیت بالایی برخوردار هستند. با این حال ما تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشته‌ایم و کاملا نسبت به این تیم شناخت داریم. باید در کنار هواداران‌مان بهترین شروع را در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم و تلاش خواهیم کرد سه امتیاز را به نام خودمان کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز