خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی ناجا تاکید کرد؛

لزوم ایجاد بسترهای لازم در مرزها برای مقابله با تهدیدات و بلایا

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۵۶۷

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه برخی از مناطق صعب‌العبور وضعیت مطلوبی ندارند، بر لزوم ایجاد بسترهای لازم در مرزها برای مقابله با تهدیدات و بلایای طبیعی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سردار قاسم رضایی در سفر به استان سیستان و بلوچستان، به ایجاد بسترهای لازم برای مقابله با تهدیدات و بلایای طبیعی اشاره کرد و گفت: تلاش‌ها و اقدامات مطلوبی برای مقابله با هرگونه تهدید، آسیب و بلایای طبیعی انجام شده است اما برخی از مناطق صعب‌العبور استان بسترهای مطلوبی ندارند.

وی به وقوع حوادث و بلایای طبیعی اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به تمهیدات و موانع فیزیکی که از قبل ایجاد شده متأسفانه شب گذشته یکی از مقرهای هنگ مرزی میرجاوه بر اثر گرفتار شدن در سیل، دچار حادثه شد.

فرمانده مرزبانی کشور اضافه کرد: پس از جاری شدن سیل در منطقه هنگ مرزی میرجاوه، سه نفر از مرزبانان هنگام حراست از مرزهای کشور عزیزمان به شهادت رسیدند.

رضایی به همکاری خوب دولت پاکستان اشاره و تصریح کرد: دولت پاکستان بیش از پیش برای مقابله با تهدیدات و آسیب‌های مشترک مرزی به صحنه آمده و امیدواریم این روابط بیش از پیش منسجم‌تر شود.

وی افزود: امنیت امروز مرزهای کشور به دلیل فداکاری، مجاهدت و بیدار بودن مرزبانان و همه نیروهای مسلح مستقر در مرزها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز