خبرگزاری کار ایران

در آسیا بازی مهمی داریم، حاشیه نسازید

حاجیلو: مشابه این اتفاق به جز منشا، برای چند بازیکن دیگر ما هم در فرودگاه رخ داد!

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۲۹۶

اصغر حاجیلو سرپرست تیم استقلال معتقد است هر وقت تیم در حال نتیجه‌ گرفتن است، عده‌ای برای آنها حاشیه‌سازی می‌کنند تا جلوی موفقیت تیم را بگیرند.

به گزارش ایلنا، اصغر حاجیلو سرپرست تیم استقلال معتقد است هر وقت تیم در حال نتیجه‌ گرفتن است، عده‌ای برای آنها حاشیه‌سازی می‌کنند تا جلوی موفقیت تیم را بگیرند. با وی که از این اتفاقات دلخور بود، درخصوص درگیری منشا با یک هوادار، آخرین وضعیت رحمتی و همچنین شرایط تیم پیش از دیدار مقابل الدوحیل قطر همکلام شدیم.

برد خوبی را مقابل فولاد خوزستان کسب کردید.

خدا را شکر توانستیم با یک بازی حساب شده و خوب یک پیروزی باارزش را کسب کنیم. این 3 امتیاز خیلی به ما کمک می‌کند در ادامه لیگ با انگیزه بهتری ظاهر شویم. خدا را شکر توانستیم سومین برد متوالی را کسب کنیم.

اتفاقات عجیبی در اهواز برای شما افتاد.

باید قبول کنیم استقلال هواداران زیادی در اهواز دارد و به نوعی اهواز خانه دوم استقلال است. شاید باور نکنید بعد از برد ما مقابل فولاد، مردم به خیابان‌ها ریخته بودند و خوشحالی می‌کردند.

اما گادوین منشا مهاجم تیم‌تان با یک هوادار درگیر شد.

برخورد بدی با منشا صورت گرفت. حتی خود شفر را هم اذیت کردند. در آن فیلمی که از منشا منتشر شد، همه چیز مشخص نیست. یک نفر موهای منشا را کشیده بود و باعث شده بود او از کوره دربرود. مشابه این اتفاق به جز منشا، برای چند بازیکن دیگر ما هم در فرودگاه رخ داد. وقتی یک نفر چنین کاری را انجام داده، منشا باید چه کاری انجام می‌داد. باید از آن فردی که این کار را انجام داده، تشکر می‌کرد. اتفاقا باید بگویم منشا بازیکن بسیار صبور و حرفه‌ای است. من نمی‌دانم چرا الان او را محروم می‌کنند. چرا هر وقت استقلال نتیجه می‌گیرد یک سری حاشیه‌ها برایش درست می‌کنند. ما یک بازی بسیار مهم در آسیا داریم و کاری نکنید که تیم به حاشیه برود.

قبل از بازی هم گفتند رو‌ح‌ا... باقری دوپینگ کرده است.

این هم یکی از آن حاشیه‌هایی است که برای استقلال قبل از بازی درست کردند. روح‌ا... باقری از جمله بازیکنانی است که آینده‌دار است و کمترین حاشیه را در استقلال داشته. قطعا در آینده از این بازیکن بیشتر خواهید شنید و من نمی‌دانم چرا این حاشیه‌ها را می‌سازند.

سه‌شنبه بازی سختی را مقابل الدوحیل در لیگ قهرمانان آسیا دارید.

یکی از سخت‌ترین بازی‌های ماست. باید گام اول را محکم برداریم تا بتوانیم از گروه مرگ صعود کنیم. الدوحیل یکی از تیم‌های پولدار آسیاست و اکثر بازیکنان آنها با رقم‌های بالا و دلاری در این تیم حضور دارند. تمام تلاش ما این است که با دست پر به ایران بازگردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز