خبرگزاری کار ایران

منشا عقب‌تر از دو مهاجم خارجی دیگر؛ پاتوسی عالی، ایسما خوب

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۲۹۴

گونکالوس میانگین هر 10 لمس توپ، یک گل را تا به حال ثبت کرده است. این بازیکن 23 ثانیه بعد از اولین بازی‌اش برای استقلال، گل زد.

به گزارش ایلنا، گونکالوس میانگین هر 10 لمس توپ، یک گل را تا به حال ثبت کرده است. این بازیکن 23 ثانیه بعد از اولین بازی‌اش برای استقلال، گل زد. اسماعیل گونکالوس در بازی مقابل پیکان مجموعا 6 لمس توپ داشت که از یکی از آن‌ها گل ساخت. گونکالوس در بازی مقابل تراکتورسازی هم به عنوان تعویضی وارد زمین شد و بیشتر از 7 مرتبه نتوانست توپ را لمس کند. این بازیکن تعویض دقایق آخر شفر در تقابل با پارس‌جم هم بود و فقط یک مرتبه توپ به پای او برخورد کرد که نقشی روی گل‌ها هم نداشت. موتور گلزنی این مهاجم 27 ساله در بازی مقابل فولاد مجددا روشن شد و با 6 لمس توپ، یک گل زد. و این یعنی مهاجم شماره 20 استقلال از 20 لمس توپی که این فصل داشت، 2 گل برای تیمش زد.

منشا حدودا هر 40 لمس توپش روی یک گل تاثیر گذار بوده است. منشا در بازی مقابل پیکان 18 مرتبه توپ را لمس کرد که حاصل آن یک پاس‌گل بوده است. در بازی مقابل فولاد هم یک گل و یک پاس‌گلش را از 29 لمس‌ توپ ثبت کرد که آماری فوق‌العاده بود. منشا از 23 لمس مقابل ذوب‌آهن، 14 تا در بازی با تراکتورسازی و 34 تا هم مقابل پارس‌جم نتوانست گلی بزند و بسازد.

پاتوسی در بازی مقابل ذوب آهن 63 مرتبه توپ را لمس کرد، که حاصل آن یک گل و یک پاس‌گل بود و دیگر گل استقلال هم روی ریباند شوت او به ثمر رسید. در بازی مقابل پارس‌جم، به تعداد لمس توپ های او سه ضربه اضافه شد. پاتوسی ولی از این 66 لمس توپ هم دو گل ساخت. یک مرتبه خودش گل زد و بار دیگر هم روی ارسال او بود که مدافع حریف دروازه خودی را باز کرد. تعداد لمس توپ پاتوسی در بازی با فولاد کم شد، ولی از میزان تاثیرگذاری‌اش کاسته نشد. پاتوسی در اهواز 48 مرتبه با توپ حرکت کرد و یک گل هم زد. یعنی به طور متوسط او از هر 30 لمس توپ، یک گل ساخته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز