خبرگزاری کار ایران

شرایط شرکت در انتخابات اتاق /تاکنون 272 نفر رای داده‌اند

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۶۸۹

رییس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق گفت: در یک ساعت اول ۲۷۴ نفر رای خود را به صندوق ریختند تا از بین ۱۵۰ نفر داوطلب ۴۰ نفر را برای عضویت در اتاق انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، ابراهیم بهادرانی با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در محل رای گیری اتاق بازرگانی تهران در خصوص انتخابات گفت: با وجود گذشت دو ساعت از انتخابات شاهد استقبال خوب فعالان اقتصادی تهران از انتخابات بودیم.

رییس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق گفت: در یک ساعت اول ۲۷۴ نفر رای خود را به صندوق ریختند تا از بین ۱۵۰ نفر داوطلب ۴۰ نفر را برای عضویت در اتاق انتخاب کنند البته تعداد ثبت نام کنندگان ۱۸۵ نفر بود که پس از انصراف برخی نهایتا ۱۵۰ نفر باقی ماندند.بر اساس بخشنامه‌ای که شرایط شرکت در انتخابات را مشخص کرده ۱۴ هزار و ۹۰۰ نفر می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

وی در خصوص مشکل برخی افراد که نتوانستند در روند رای گیری امروز شرکت کنند گفت:برخی از افراد ممکن است شرایط تعیین شده از سوی هیات عالی نظارت مبنی بر دارا بودن اعتبار  ۱۸ ماهه برای کارت‌های عضویت و ۱۲ ماهه برای کارت بازرگانی را نداشته باشند. بنابراین اجازه شرکت در انتخابات را نخواهند داشت؛ البته گروهی از دارندگان کارت بازرگانی نیز با توجه به اینکه مشکلات مالیاتی و بیمه‌ای کارتهایشان تمدید نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز