خبرگزاری کار ایران

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال؛

تراکتورسازی 2 - سپاهان صفر/ اولین باخت ژنرال در تبریز رقم خورد

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۵۱۵

حساسترین دیدار هفته بیستم میان تراکتورسازی و سپاهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی در حساس‌ترین و جذاب‌ترین دیدار هفته بیستم لیگ برتر از ساعت 16 امروز جمعه 10 اسفند در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان سپاهان بود. این دیدار که اهمیت زیادی برای هواداران دو تیم داشت با توجه به جایگا‌ه سپاهان و تراکتورسازی در جدول اهمیت مضاعفی پیدا کرد.

داور: اشکان خورشیدی

کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی – علی میرزابیگی

کمک داوران اضافی: رضا کرمانشاهی – محمدباقر پورباقر

داور چهارم: علی اکبر نوری

ناظر داوری: حسین عسکری

 

کارت زرد: ساسان انصاری(69) از سپاهان و محسن فروزان(78) از تراکتورسازی

کارت قرمز:

گل: مهدی مهدی‌پور (37) و (استوکس 72- پنالتی) برای تراکتورسازی

 

 

ترکیب تراکتورسازی:

محسن فروزان، محمد طیبی، ایمان سلیمی، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان حاج‌صفی، اکبر ایمانی، مهدی مهدی‌پور، مسعود شجاعی (علیرضا نقی‌زاده89)، یوکیا سوگیتا، ساسان انصاری (سید احمد موسوی 86) و آنتونی استوکس

تراکتورسازی 2 - سپاهان صفر/ اولین باخت ژنرال در تبریز رقم خورد

 

ترکیب سپاهان:

سید پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، عزت‌الله پورقاز، محمد ایران‌پوریان (حسن جعفری 75)، مهرداد محمدی، مهدی کیانی، حامد بحیرایی (محمدرضا مهدیزاده 46)، ولادیمیر کومان، علی قربانی، سجاد شهباززاده و کی‌روش استنلی

تراکتورسازی 2 - سپاهان صفر/ اولین باخت ژنرال در تبریز رقم خورد

 

گزارش دقایق حساس بازی:

دقیقه 4+90: مهرداد محمدی سر توپ چشم‌نوازی به حاج‌صفی زد، اما شوت نهایی او دقت لازم را نداشت و به بیرون رفت.

دقیقه 84: ارسال کرنر از جناح راست روی دروازه با ضربه سر خطرناک شهباززاده همراه بود که از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 82: ارسال جعفری از سمت راست روی دروازه با ضربه سر استنلی کی‌روش همراه شد که با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 72 (سپاهان اصفهان صفر - تراکتور سازی 2/ آنتونی استوکس): مهدی کیانی در محوطه جریمه روی استوکس مرتکب خطای پنالتی شد و در ادامه خود استوکس روی ضربه پنالتی دروازه سپاهان را باز کرد.

دقیقه 65: ارسال از روی ضربه ایستگاهی در شلوغی محوطه جریمه فرصت خوبی برای سپاهانی‌ها ایجاد کرد تا با یک اشاره دروازه تراکتور را باز کنند ولی توپ به بیرون رفت.

دقیقه 63: ارسال کوتاه علی قربانی از جناح چپ توپ را به کی‌روش استنلی رساند ولی ضربه رابونای این بازیکن با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 58: ضد حمله سریع تراکتوری‌ها می‌رفت روی دروازه سپاهان خطرساز شود ولی سیاوش یزدانی با تکل به موقع خود توپ را قط کرد.

دقیقه 53: توپ کرنر ارسالی روی دروازه تراکتور در چند مرحله با ضربه کی‌روش وارد دروازه تراکتورسازی شد ولی داور پیش از آن افساید اعلام کرده بود.

دقیقه 52: مهدی کیانی از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه تراکتورسازی شوتزنی کرد که مسعود شجاعی سد راهش شد و توپ را به کرنر فرستاد.

 

دقیقه 45: در شلوغی محوطه جریمه تراکتورسازی توپ زیر پای شهباززاده افتاد ولی نتوانست از این موقعیت استفاده کند و در برگشت شوت سنگین هافبک سپاهان با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 37 (تراکتورسازی یک - سپاهان صفر/ مهدی مهدی‌پور): از فاصله 25 متری ضربه ایستگاهی در اختیار تراکتورسازان قرار گرفت و مهدی مهدیپور با ضربه‌ای دقیق و فنی به صورت مستقیم دروازه نیازمند را باز کرد.

دقیقه 30: پاس خوب مسعود شجاعی برای ساسان انصاری فرصت خوبی برای او در محوطه جریمه ایجاد کرد ولی یک لحظه توپ از پایش جدا شد تا مدافعان سپاهان توپ را به کرنر بفرستند.

دقیقه 23: شوت خطرناک شجاعی ثمری نداشت و توسط مدافعان سپاهان دفع شد.

دقیقه 12: ارسال خطرناک اسماعیلی‌فر به مقابل دروازه سپاهان را نیازمند زودتر از استوکس جمع کرد.

دقیقه 8: نفوذ خوب اسماعیلی‌فر از سمت راست روی دروازه سپاهان با پاس او به محوطه جریمه همراه بود ولی توپ پس از برخورد با بازیکنان خودی به اوت رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز