خبرگزاری کار ایران

رانیری از هدایت فولام برکنار شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۳۶۰

باشگاه فولام طی بیانیه‌ای اعلام کرد کلودیو رانیری از هدایت این تیم برکنار شده است.

به گزارش ایلنا، شهید خان، مالک تیم فولام امروز اسکات پارکر را به عنوان سرمربی جدید معرفی کرد تا به صورت رسمی همکاری با کلودیو رانیری پایان بپذیرد. خان این بیانیه را پس از گفتگو با رانیری منتشر کرد:

بعد از دیدار بعدازظهر امروز رانیری پذیرفت که قبول تصمیم من به نفع دو طرف است. این برای من تعجب برانگیز نبود، رانیری همیشه یک جنتلمن است. کلودیو در فولام نتایجی را که پیش بینی کرد و مورد نیاز بود، از زمانی که من در ماه نوامبر او را به عنوان مدیر انتخاب کردم، کسب نکرد. اما اطمینان می‌دهم که او تنها به خاطر موقعیتی که در امروز هستیم سرزنش نمی‌شود.

در بخش دیگر از این بیانیه آمده است: "من از اسکات پارکر می‌خواهم که به عنوان سرمربی موقت هدایت تیم را برعهده بگیرد. اگر اسکات بتواند به این چالش پاسخ دهد و بازیکنان ما به این فرصت پاسخ دهند، شاید در ماه‌های آینده پیروزی‌ها ادامه یابد. 

همچنین رانیری خطاب به طرفداران این تیم گفت:‌ واضح است که از نتایج اخیر ناامید شدم و آنطور که برنامه ریزی کرده بودیم، پیش نرفتیم. بالاخره من از باشگاه، بازیکنان و طرفداران تشکر می‌کنم. از حمایت‌هایی که در زمان حضور من در باشگاه به من داده‌اند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز