خبرگزاری کار ایران

پیرنون خبر داد:

ارائه خدمات 31 مجتمع بین راهی قزوین به مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۳۵۷

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین گفت: 31 مجتمع بین‌راهی استان خدمات عمومی شامل توقفگاه، جایگاه سوخت، رستوران و اتاق ‌های استراحت را به مسافران در نوروز 98 ارایه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، افشین پیرنون امروز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز و آغاز سفرهای نوروزی امسال نیز همانند سال ‌های گذشته مجتمع‌های خدماتی - رفاهی بین راهی استان آماده خدمات ‌دهی به مسافران هستند.

وی بخش زیادی از تصادفات جاده ای را ناشی از واژگونی خودروها دانست و تاکید کرد: یکی از دلایل وقوع چنین حوادثی، خستگی و خواب‌ آلودگی رانندگان است در حالی که مجتمع های خدماتی - رفاهی به عنوان محلی برای استراحت و رفع خستگی رانندگان راه اندازی شده اند.

این مسئول راهداری یادآور شد: مجتمع ‌های خدماتی - رفاهی بین راهی در مجاورت جاده ‌ها احداث شده اند و رانندگان و مسافران می‌توانند به منظور ادای فریضه نماز، استراحت، صرف غذا، سوخت‌گیری و تعمیر وسایل نقلیه از آنها استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا کمیته نظارت هماهنگی خدمات سفر استان برای نظارت بر عملکرد مجتمع های خدماتی از نحوه ارایه خدمات و وضعیت بهداشتی آشپزخانه‌ها، نمازخانه‌ها و سایر قسمت های مجتمع‌های خدماتی و رفاهی به طور مستمر بازدید می کند.

پیرنون ضمن آرزوی نوروزی شاد و سفری ایمن برای هموطنان، تصریح کرد: مسافران می‌توانند در طول ایام نوروز و قبل از آغاز سفر با بهره مندی از سامانه پیام کوتاه 141 از آخرین وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز