خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران مطرح کرد:

افزایش 23 درصدی اقامت مسافران نوروزی در مدارس و مراکز رفاهی مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۳۳۲

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از افزایش 23درصدی اقامت مسافران در مدارس و مرامز رفاهی مازندران در نوروز97 خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،عسکری نیکزاد از اقامت 135هزار و 530 نفر شب مسافر نوروزی در مدارس و مراکز رفاهی استان از بیست و هشتم اسفند 96 تا پایان روز دوازهم فروردین 97خبر داد و گفت: در مجموع 406 هزار و 590نفر روز در این مدت در مراکز اسکان استان پذیرش شدند.

وی افزود: در این مدت 37هزار و 647 خانوار در مدارس و مراکز رفاهی مازندران اسکان یافته‌اند.

نیکزاد تعداد مسافران اسکان یافته در این بازه زمانی در خانه‌های معلم را هفت هزار و 251نفر روز و تعداد مسافران اسکان یافته در پردیس دانشگاه فرهنگیان و اردوگاه‌ها و غیره را 10هزار و 244نفر روز اعلام کرد.

مدیرکل آموزش و‌پرورش مازندران شهرستان رامسر با اسکان چهار هزار و 79خانوار را میزبان بیشترین مسافران فرهنگی در نوروز 97 اعلام کرد و گفت: شهرهای ساری (ناحیه یک) با اسکان سه هزار و 772خانوار و بابلسر با سه هزار و 567خانوار در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

نیکزاد از رشد 23 درصدی اقامت مسافران نوروزی در مدارس و مراکز رفاهی مازندران در نوروز 97 نسبت به نوروز 96خبر داد و گفت: اقامت نفر روز نیز از رشد 22 درصدی برخوردار بوده است.

آموزش و پرورش مازندران در 40 پایگاه و 392 مدرسه میزبان مسافران نوروزی بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز