خبرگزاری کار ایران

کیانی: فکر نمی‌کردم روزی مقابل تراکتورسازی و هوادارانش قرار بگیرم

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۱۷۴

کاپیتان سپاهان در مورد رویارویی با تیم سابق خودش صحبت کرد.

مهدی کیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تقابل با تراکتورسازی در هفته بیستم اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و در این مدت همه هدفمان این بود که وقفه ایجاد شده بین دو بازی به ما ضربه نزند و خودمان را در شرایط بازی نگه داریم و خدا را شکر فکر می‌کنم از آمادگی کافی برخوردار باشیم.

وی افزود: بازی با تراکتورسازی یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما تا پایان فصل است و نتیجه آن تاثیر زیادی روی جایگاه ما در پایان فصل خواهد داشت. از طرفی آنها تیم پرمهره‌ای هستند و بازیکنان با تجربه‌ای دارند و باید خیلی حواسمان جمع باشد.

کاپیتان سپاهان در مورد رویارویی با تیم سابقش عنوان کرد: از اینکه به تبریز بر می‌گردم و دوباره هوادارانی که کلی خاطرات خوب با آنها دارم را می‌بینم خوشحالم ولی از طرفی بازی مقابل تیمی که جوانی‌ام را آنجا گذاشتم برایم سخت است و فکر نمی‌کردم یک روز در این شرایط قرار بگیرم. در هر صورت من بازیکن سپاهان هستم و برای موفقیت این تیم همه تلاشم را به کار می‌گیرم.

کیانی در مورد شرایط بازی و سکوها هم گفت: هواداران تراکتورسازی و سپاهان همیشه رابطه خوبی داشتند و این موضوع را بارها نشان دادند. همانطور که در بازی رفت در اصفهان تصاویر جالبی دیدیم که شاید هیچ کجای دنیا بین دو تیم رقیب دیده نمی‌شود مطمئن باشید در تبریز هم چنین اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی در مورد اینکه با سپاهان می‌تواند قهرمانی در لیگ را تجربه کند عنوان کرد: من چند بار با تراکتور به نزدیکی قهرمانی رسیدم ولی قسمت نبود. امسال هم امیدوارم هر تیمی شایسته‌تر است قهرمان شود. هنوز زود است در مورد قهرمانی حرف بزنیم و به بازی روز جمعه فکر می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز