خبرگزاری کار ایران

در سیزدهمین همایش کشوری و هفتمین کنفرانس بین‌المللی یاددهی و یادگیری الکترونیکی؛

دانشگاه علوم پزشکی مجازی جایزه ملی "برخط نصیر" را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۱۵۳

دانشگاه علوم پزشکی مجازی موفق به کسب جایزه ملی"برخط نصیر" در زمینه برترین مرکز آموزش مجازی کشور شد.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، دانشگاه علوم پزشکی  مجازی جایزه ملی " برخط نصیر" را در سیزدهمین همایش کشوری و هفتمین کنفرانس بین‌المللی یاددهی و یادگیری الکترونیکی که با مشارکت ۱۲ کشور در دانشگاه خواجه نصیر طوسی برگزار شد، دریافت کرد.

 
بر اساس این گزارش، اختتامیه سیزدهمین کنفرانس کشوری و هفتمین کنفرانس بین‌المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی با ارسال مقاله از 12 کشور و با حضور دکتر مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس شورای اسلامی، دکتر علی خاکی صدیق، رییس دانشگاه خواجه نصیر، معاون وزیر آموزش و پرورش و دکتر زاهدی، نماینده مجلس شورای اسلامی در دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برگزار شد.
 
این کنفرانس در ۴ بخش مستقل، نقش آموزش الکترونیکی در آموزش و پرورش، نقش آموزش و پرورش در کسب و کار و مهارت افزایی، سلامت پزشکی و آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان برگزار شد و دبیرخانه دائمی آن در انجمن یاددهی الکترونیکی (یادا) مستقر است.
 
 محمدهادی زاهدی، مدیر مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه خواجه نصیر گفت: سیزدهمین کنفرانس ملی و هفتمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی با هدف یادگیری آسان برای همگان در این دانشگاه برگزار شد. 
 
وی افزود: این کنفرانس در ۴ محور علم و هنر یادگیری - یاددهی (پداگوژی) در یادگیری الکترونیکی، یادگیری الکترونیکی در توسعه اقتصادی- اجتماعی و فرهنگی، فناوری‌های نوین در یادگیری الکترونیکی و یادگیری الکترونیکی در همکاری‌های علمی بین‌المللی برگزار شد.
 
زاهدی اظهار داشت: در این کنفرانس بیش از ۵۰ استاد از دانشگاه های سطح یک کشور و مقالاتی از کشورهای برزیل کانادا، مالزی، پرتغال، ژاپن، نیوزیلند، آلمان، لهستان، اسپانیا، چک، چین، روسیه، الجزایر، لیبی، عربستان، استرالیا، انگلستان و آمریکا حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز