خبرگزاری کار ایران

ماجرای جو مسموم علیه ایکاردی و همسرش در اینتر

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۰۸۴

طرفداران اینتر هفته گذشته باز هم زندگی شخصی مائورو ایکاردی را از نزدیک دیدند. واندا ایکاردی، همسر او ویدئوهایی در اینستاگرام منتشر کرد که نشان می‌داد همسرش چطور دارد از جشن تولد 26سالگی‌اش لذت می‌برد.

به گزارش ایلنا، آنها با دوستان و خانواده در یک رستوران نشسته بودند، رستورانی که برای تولد او تزیین شده بود. هدیه پشت هدیه بود که ایکاردی باز می‌کرد. کفش‌های چرمی، یک چاقوی حکاکی‌شده و یک جعبه سفید کوچک که در آن یک سگ قرار داشت. ده‌ها بادکنک طلایی هم به سقف چسبیده بودند.

به نظر می‌رسید آنها شبی دلپذیر و زیبا را پشت سر می‌گذارند اما رابطه ایکاردی با باشگاهش به هیچ وجه دلپذیر نیست. شرایط آنها عجیب است و ایکاردی که یکی از بهترین مهاجمان دنیاست، با باشگاه اینتر درگیر شده است.

او در سه فصل از چهار فصل پیش، دست کم 20 گل به ثمر رسانده است. او از سال 2013 که به اینتر پیوست، با فاصله زیادی مهم‌ترین بازیکن اینتر از نظر گل و پاس گل بوده است اما بسیاری بر این باور هستند که اوضاع فعلی به گونه‌ای است که ایکاردی در پایان فصل از سن‌سیرو خواهد رفت.

نکته کلیدی ماجرای ایکاردی، واندا است که البته ایجنت او هم هست. نظرات گوش‌خراش او که در برنامه تلویزیونی تیکی‌تاکا در ایتالیا مطرح می‌شود باعث شده اصطکاک شدیدی بین او و باشگاه به وجود بیاید اما ماجرا در هفته گذشته شکل تازه‌ای به خود گرفت. واندا در تلویزیون به هم‌تیمی‌های ایکاردی تاخت و گفت که آنها برای این بازیکن به اندازه کافی فرصت نمی‌سازند.

 صحبت ‌های جنجالی وندا باعث شد بسیاری به این نتیجه برسند که این همسرش است که باعث شده مذاکره بر سر تمدید قرارداد ایکاردی به بن‌بست برسد. بازوبند کاپیتانی اینتر از ایکاردی پس گرفته شد و او از آن هنگام تاکنون برای تیم بازی نکرده است.

اما ایکاردی این را فرصتی برای رشد نمی‌بیند. این بازیکن آرژانتینی پیش از بازی با راپید وین در لیگ اروپا از تیم کنار کشید و در اینستاگرام پستی منتشر کرد و نوشت: «بهتر است  دهانت را بسته نگه داری و احمق به نظر برسی تا اینکه دهانت را باز کنی و همه تردیدها را در این زمینه برطرف کنی!»

او همچنین در بازی مقابل سمپدوریا در یکشنبه هفته گذشته در فهرست تیم نبود اما بازی را به همراه واندا از روی سکوها تماشا کرد. چنین اتفاقی در بازی برگشت اینتر مقابل راپید وین در لیگ اروپا هم افتاد. در جریان بازی سمپدوریا، زمانی که تصویر این دو نفر از نمایشگرهای ورزشگاه پخش شد، برخی تماشاگران به نشانه اعتراض سوت زدند. طرفداران افراطی بنری را باز کردند که روی آن نوشته شده بود: «ما هیچ مزدوری را در تیم نمی‌خواهیم.»

آنها هنوز جنجال سال 2016 را به یاد داشتند، زمانی که ایکاردی در کتاب زندگینامه‌اش نوشت می‌خواهد 100 نفر خلافکار را از آرژانتین بیاورد تا از آنهایی که در لحظات سخت به او حمله کردند انتقام بگیرد. اگر پلی هم بعد از آن ساخته شد، حالا دیگر آن پل آتش گرفته است.

روزنامه ایتالیایی کوریره دلا سرا گزارش داد ایکاردی که به دلیل بازگشت باتاخیر از تعطیلات زمستانی 100هزار یورو جریمه شده بود، دیگر برای اینتر بازی نخواهد کرد، مگر آنکه بازوبند را به او پس بدهند.

گفته می‌شود در رختکن اینتر تفرقه افتاده است، به‌ویژه که مارسلو بروزوویچ، بازیکن این باشگاه توییت آنها درباره دادن بازوبند به هاندانوویچ را لایک کرده است.

اسپالتی 59ساله گفته هرگز چنین شرایط مسمومی را تجربه نکرده است. او این حرف را در حالی زده که در ماجرای جنجالی خداحافظی فرانچسکو توتی در رم مربی این تیم بوده است.

حالا به نظر می‌رسد فروش ایکاردی قطعی است و یوونتوس بخت نخست جذب این بازیکن است اما استیون ژانگ، رییس هیات مدیره اینتر اخیرا گفته است که آنها هرگز ایکاردی را به یک رقیب در سری آ نمی‌فروشند. گزارش شده ‌بندی در قرارداد ایکاردی وجود دارد که طبق آن، باشگاه‌های خارجی می‌توانند با پرداخت 120 میلیون یورو او را بخرند. به اعتقاد باشگاه اینتر، این مبلغ مناسبی برای فروش او است.

گفته می‌شود اینتر تلاش کرده ایکاردی را مجاب کند که واندا را از ایجنت بودن برکنار کند. اعضای خانواده ایکاردی هم با این تصمیم موافق هستند. ایوانا، خواهر ایکاردی به برادرش گفته: «کسی را پیدا کن که واقعا از ته دل به دنبال منافع تو باشد» و واندا را «افعی» خوانده است. ماکسی لوپس، همسر سابق واندا و همبازی سابق ایکاردی هم ماه گذشته گفت که واندا ملاقات او با سه فرزندشان را تبدیل به یک بازی کرده است.

اما ایکاردی از حمایت از واندا دست برنمی‌دارد. او گفته است: «واندا از من و منافعم تا پایان دوران بازی‌ام مراقبت خواهد کرد.» به این ترتیب آنهایی که منتظر پایان بحران ایکاردی در اینتر هستند، احتمالا ناامید خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز