خبرگزاری کار ایران

در جشن بزرگداشت روز بیماران خاص؛

مراسم فروش پیراهن تیم ستارگان هنر ایران (گزارش تصویری)

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۹۶۰

جشن بزرگ روز بیماران خاص با تمرکز بر گرامیداشت بیماران ایکتیوز توسط بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جشن بزرگ روز بیماران خاص با تمرکز بر گرامیداشت بیماران ایکتیوز توسط بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان برگزار شد.

این جشن روز سه‌شنبه 7 اسفند 97 با حضور جمع کثیری از حامیان و مددجویان بنیاد، بیماران ایکتیوزِ تحت پوشش دست‌های مهربان و جمعی از هنرمندان و بازیکنان تیم فوتبال ستارگان هنر ایران، در سالن همایش‌های «طهران» برگزار شد.

در این جشن ضمن اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع، پیراهن امضاشده‌ی تیم فوتبال ستارگان هنر ایران به فروش گذاشته شد که مردم مهربان ایران همچون همیشه، همت و محبت خود را نشان داده و در خرید این پیراهن مشارکت وسیعی داشتند.

در این مراسم که با اجرای خوب علی معصومی همراه بود، سید جواد هاشمی، محمدرضا مهدوی، هومن جوادی، سعید شایان و جمعی دیگر از هنرمندان و بازیکنان تیم ستارگان هنر ایران حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، در ابتدای مراسم، خانم دکتر زهرا یوسفی مدیرعامل بنیاد دست‌های مهربان ضمن ارائه‌ی توضیحاتی در خصوص عملکرد بنیاد گفت: بسیار خوشحالیم که این سعادت نصیب دست‌های مهربان شد تا تنها حامی رسمی بیماران ایکتیوز در کشور باشد.

وی با اشاره به اهمیت حمایت از این بیماران گفت: بیماران ایکتیوز از جامعه رانده شده‌اند و امروز این بیماران بیش از هرچیز نیازمندِ حضور در اجتماع هستند. از این‌رو بنیاد دست‌های مهربان ضمن ارائه‌ی خدمات درمانی، معیشتی و توانمندسازی به این عزیزان، در تلاش است تا این بیماری و بی‌خطر بودن آن را هرچه بیشتر و بیشتر به جامعه بشناساند.

دکتر یوسفی افزود: اگرچه جسم این بیماران بر اثر بیماری دچار آسیب شده اما بی‌توجهی و دوری جستن برخی از مردم، این عزیزان را بیشتر آزرده کرده و روح و قلب آنها نیز آسیب دیده است.

مدیرعامل بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان مصادف شدن این جشن را با روز مادر به فال نیک گرفت و ضمن تبریک روز مادر گفت: مادر بودن زیباترین فصل از زندگی بشریت است و این زیبایی را فقط مادران می‌توانند تجربه کنند.

گفتنی است در بخشی از این مراسم، از مادران نمونه‌‌ی تحت پوشش بنیاد دست‌های مهربان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

همچنین دیدار تیم‌های فوتبال ستارگان هنر ایران و بنیاد دست‌های مهربان روز جمعه ساعت 16:30 در مجموعه‌ی ورزشی آلستوم، واقع در خیابان ستارخان برگزار می‌شود.

 

عکس: سینا صداقتی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز