خبرگزاری کار ایران

کینگ لئو؛ مرد تعیین کننده ال کلاسیکو

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۸۸۲

بزرگترین ستاره تعیین کننده ال‌ کلاسیکوی امشب بدون شک مهاجم آرژانتینی بارسلونا است.

به گزارش ایلنا،‌ وقتی از بازی‌های بزرگی مثل ال‌کلاسیکو صحبت می‌کنیم نقش ستاره‌ها را هرگز نمی‌توان فراموش کرد. ستاره‌ها کسانی هستند که می‌توانند گره بازی را باز کنند و رقم زننده‌ی تفاوت‌ها باشند. یک لحظه غفلت از آن‌ها می‌تواند تاوان سنگین و جبران ناپذیری داشته باشد و به قیمت از دست دادن نتیجه بازی و حتی باختن قافیه‌ی قهرمانی به رقیب باشد.

وقتی صحبت از اسطوره‌های فوتبال به میان می‌آید مطمئنا لیونل مسی از اولین افرادیست که به ذهن می‌رسد. ستاره‌ای که هر وقت در زمین بوده تفاوت را رقم زده و شاید بازی‌هایی که مدافعان حریف موفق به مهار او شده‌اند به تعداد انگشت‌های یک دست هم نرسد.

یکی از جذاب‌ترین موضوعات فوتبالی سال‌های اخیر رقابت مسی و رونالدو بوده است. تا فصل قبل  و زمانی که رونالدو در رئال مادرید حضور داشت تماشای ال‌کلاسیکو علاوه بر جذابیت ذاتی خود، صحنه‌ی رویارویی دو ابرستاره‌ی دنیای فوتبال نیز بود.

جدایی رونالدو از جمع مادریدی‌ها باعث شده خلا فوق‌ ستاره‌ای که بتواند تفاوت را برای رئالی‌ها رقم بزند حسابی به چشم بیاید، اتفاقی که رقیب هیچ نگرانی از آن ندارد. رهبر و کاپیتان بارسایی‌ها بهترین روزهای خود را می‌گذراند و در اوج آمادگی به سر می‌برد.

حضور مسی در زمین علاوه بر بعد فنی می‌تواند از لحاظ روحی نیز کفه‌ی ترازو را به سمت شاگردان والورده سنگین کند. بازیکنی که برای هنرنمایی در این بازی فقط به یک‌ لحظه نیاز دارد و کوچکترین غفلت مدافعان از او می‌تواند جبران ناپذیر باشد.

نگاهی به آمار ثبت شده او در ال‌کلاسیکوها نشان از این دارد که همواره عصای دست مربیان بارسا در این بازی بوده و با به ثمر رساندن 26 گل، گلزن ترین بازیکن تاریخ این دیدارهاست.  پشت سر مسی رونالدو و دی‌استفانو و با 18 گل زده قرار دارند. با توجه به اینکه این دو نفر ال‌کلاسیکوی دیگری را تجربه نخواهند کرد، مطمئنا به این زودی کسی نمی‌تواند به این رکورد نزدیک شود.

در سمت دیگر امید اول رئالی‌ها برای گلزنی کریم بنزما خواهد بود. مهاجمی که اگرچه در سطح و اندازه‌های مسی نیست اما به گفته‌ی خودش در آماده‌ترین روزهای دوران فوتبالش به سر می‌برد و می‌تواند این امید را در هواداران رئال ایجاد کند که یکبار دیگر در ال‌کلاسیکو گلزنی کند. شاید خارج شدن از زیر سایه‌ی رونالدو و حمایت بیشتر از سمت هواداران و هافبک‌های رئال بتواند بنزما را به همان مهاجمی که مادریدی‌ها انتظار دارند تبدیل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز