خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگران روغن نباتی گلنار با پهن کردن سفره خالی

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۸۵۸

صبح امروز کارگران کارخانه روغن نباتی گلنار که چندین ماه معوقات مزدی دارند، به صورت نمادین با پهن کردن سفره خالی مقابل ساختمان استانداری کرمان خواستار پرداخت آن شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برخی منابع کارگری در کرمان اعلام کردند: صبح امروز (۸اسفند ماه) گروهی از کارگران کارخانه روغن نباتی گلنار در ادامه پیگیرهای مطالبات مزدی خود به صورت نمادین با پهن کردن سفره خالی مقابل ساختمان استانداری کرمان درخواست وصول مطالبات خود را داشتند.

به گفته کارگران این کارخانه، روز به روز بر بدهی‌های کارگران این واحد تولیدی افزوده می‌شود ولی آنها شاهد هیچ راه‌حل مناسبی از سوی مسئولان استانی نیستند.

بنا بر ادعای کارگران، پیش از این در کارخانه روغن گلنار که از ماه‌ها پیش فعالیت تولیدی آن متوقف شده، حدود هزارو ۲۰۰ کارگر مشغول کار بودند.در عین حال کارگرانی که هم اکنون در این واحد مشغول کارند جدا از معوقاتی که از سال ۹۴ طلب دارند از شهریور ماه سال جاری  پرداخت دستمزد آنها به تاخیر افتاده است.

کارگران در خاتمه تصریح کردند: اخیرا محمدرضا پورابراهیمی (نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی)در نشست کارگروه رفع موانع تولید استان که اخیرا برگزار شده از توافق برای رفع مشکل کارخانه روغن نباتی گلناز و آغاز تولید مجدد این کارخانه خبر داده وما منتظر عملیاتی شدن آن هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز