خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خبر داد:

برگزاری دوره‌های آموزشی ایمنی و پیشگیری از حوادث کارگران ساختمانی

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۶۸۰

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: دوره های آموزشی ایمنی و پیشگیری از حوادث کارگران ساختمانی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان گفت: به ابتکار معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی و با مشارکت ، وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و کانون انجمن صنفی کارگران ساختمانی ، اولین دوره کارگاه‌های آموزشی ایمنی و پیشگیری از حوادث ناشی از کار برای ٢٢٠٠ کارگران ساختمانی برگزار می‌شود .

وی با اشاره به اینکه حوادث ناشی از کار یکی از عواقب بی احتیاطی‌ها و عدم رعایت نکات ایمنی در محیط کار است، اظهار داشت: گروه کارگران ساختمانی در زمره بالاترین صدمه دیدگان این حوادث است، به همین دلیل بعنوان اولین گروه هدف در طرح آموزش ایمنی و پیشگیری قرار دارند . 

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه در حال حاضر انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی درتعاملی نزدیک با سازمان تامین اجتماعی، امور بیمه ای این قشر را دنبال می‌کنند، افزود : رویکرد آموزش و انجام اقدامات پیشگیرانه به منظور صیانت از نیروی کارو تلاش جهت گام برداشتن در مسیر بهبود شرایط ایمنی در محیط های کاری از اهداف این طرح است.

جمیل حق پرست این مهم را یک مسئولیت اجتماعی در قبال نیروهای ماهر که به منزله سرمایه های جامعه تلقی می‌شوند، برشمرده و اظهار داشت: تلاش داریم تا در فاز اول این طرح ٢٢٠٠ نفر از کارگران‌ساختمانی استان از آموزش‌های لازم برخوردار شوند.

درحال حاضر بیش از ٣١٠٠٠ کارگر ساختمانی در استان گیلان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز