خبرگزاری کار ایران

مسؤول نماینده ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران:

الگوهای مختلف حفاظت و حراست از منابع طبیعی در جامعه نهادینه شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۴۱۲

حجت الاسلام عبدی گفت: الگوهای مختلف حفاظت و حراست از منابع طبیعی در جامعه نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام عبدی در جشنواره " انسان، هنر و طبیعت" در سالن ارشاد نکا افزود: میان انسان و طبیعت پیوندی ناگسستنی وجود دارد و باید این پیوند حفظ و به نسل های مختلف سپرده شود.

وی با بیان اینکه حفظ و حراست از منابع طبیعی امری بسیار مهم است؛ اظهار کرد: ائمه اطهار(ع) در روایات مختلف و خداوند در قرآن به حفظ و نگهداری از منابع طبیعی تاکید داتشه اند و باید این فرهنگ حفظ شود.

مسؤول نماینده ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری گفت: حفظ و نگهداری منابع طبیعی در گرو همکاری همه جانبه است و تنها با تعداد محدود نیروهای منابع طبیعی و همکاران این حوزه نمی‌توان به حفاظت و حراست کامل امیدوار بود.

حجت الاسلام عبدی افزود: همه مردم جامعه در قبال منابع طبیعی مسئول هستند و باید به عنوان نگهبان امین از این منابع حراست کنند.

وی یادآور شد: امروزه جوامع مختلف تحت تاثیر ریزگردها و مشکلات مختلف آب و هوایی قرار دارند؛ در حالی که می توان با فرهنگ سازی مانع از بروز بسیاری از این مشکلات شد.

مسؤول نماینده ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری گفت: فرهنگ سازی حفاظت و نگهداری از منابع طبیعی مهم ترین وظیفه ای است که برعهده داریم و باید در این بخش بیش از همیشه تلاش شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز