خبرگزاری کار ایران

رضایی: خوشحالم مسی را متوقف کردم / الگوی من دخیا است

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۲۵۴

سنگربان جوان تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید پیش بینی می‌کند در سال‌های آینده به تیم ملی فوتبال ایران اضافه شود.

محمد امین رضایی، دروازه بان نساجی در گفت و گو با ایلنا، درباره برتری مقابل فولاد اظهار داشت: بازی خوب بود خدارو شکر و این برد خیلی چسبید و باعث خوشحالی هواداران شد. من سه سال است که در نساجی هستم واین چهارمین بازی‌ام در این فصل بود. بازی در ورزشگاه وطنی برای من فرق دارد و در این ورزشگاه راحتم و به شرایط این زمین عادت دارم.

او درباره رویارویی با مسی مهاجم فولاد گفت: او بازیکن خوبی بود و خط دفاع ما را آزار داد و اکثر ارسال‌های بازیکنان فولاد برای این بازیکن بود؛ بازی با پای خوبی نیز داشت ولی خدارو شکر روز خوبم بود و توانستم عملکرد خوبی ارائه دهم تا او را متوقف کنم.

رضایی درباره نیمکت نشینی در نساجی گفت: من در تیم امیدهای پیکان بودم و زمان مربیگری آقای فکری به نساجی آمدم چون خانه‌ام اینجا بود و راحت‌تر بودم و در تست‌های نساجی عملکرد خوبی داشتم و در اولین فصل توانستم در لیگ یک نیز بازی کنم. سال بعد آقای روشنگر آمد و دروازبان اول بود اما هم بازی شدن با روشنگر برایم افتخار بود ایشان انسانی بسیار با شخصیت هستند و نیمکت نشینی در نساجی برای من اذیت کننده نیست و قابل درک است؛ سعی می‌کنم از بازی‌هایی که به من می‌دهند نهایت استفاده را داشته باشم.

او درباره اینکه تا به حال به اردوی تیم امید دعوت شده است یا خیر، گفت: تا به حال در اردوی تیم امید نبودم ولی در زمان آقای دوستی مهر دعوت شدم. وقتی بازیکنانی مانند نیازمند را می‌بینم که هم دوستم است و هم گلر بسیار خوبی است، انگیزه می‌گیرم که مانند این بازیکنان شوم. نیازمند از پیکان شروع کرد و الان دروازه‌بان اصلی سپاهان است و به تیم ملی هم دعوت می‌شود و این امور انگیزه بسیار زیادی را به من می‌دهد که حتی بتوانم به تیم ملی بزرگسالان دعوت شوم.

رضایی در این باره که الگوی او بین دروازه‌بان‌‌های داخلی و خارجی گفت: بعضی دروازه‌بان‌ها را دوست دارم و الگوی  داخلی خاصی ندارم اما الگوی خارجی‌ام دخیا دروازه‌بان منچستریونایتد است و سیوهایش را بسیار دوست دارم. داخلی از گلرهای استقلال رحمتی و حسینی و از رشید مظاهری خیلی خوشم می‌آید و سعی می‌کنم که از آن ها یاد بگیرم. در پایان دوست دارم از آقای جلالی، نکونام، قدیری و تراب پور که بسیار کمکم کردند و مربیانی که به من اعتماد داشتند، تشکر کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز