خبرگزاری کار ایران

مهرداد عبدی در گفتگو با ایلنا؛

نساجی و فرار از سقوط؟ یک شوخی بی‌مزه است/ از گلی که زدم خوشحالم و انگیزه‌ام چند برابر شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۸۰۱

هافبک تیم نساجی در خصوص دیدار با فولاد و گلزنی خود در این دیدار به اظهارنظر پرداخت.

مهرداد عبدی گلزن تیم نساجی مقابل فولاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص این دیدار اظهار داشت: خدا را شاکر هستم که توانستیم تیم فولاد را شکست دهیم. این تیم در هفته‌های اخیر با آقای قطبی خیلی خوب عمل کرده بود و حریف پرقدرتی محسوب می‌شد. ما این بازی را خوب آغاز نکردیم اما در ادامه به روند بازی مسلط شدیم و توانستیم به دو گل برسیم و بازی را به نفع خود تمام کنیم. تدابیر کادرفنی به خوبی در زمین پیاده شد و در روز خوب بچه‌های نساجی توانستیم این پیروزی شیرین را تقدیم هواداران کنیم.

وی در خصوص گلزنی خود در این دیدار نیز گفت: خیلی از این اتفاق خوشحال هستم که توانستم جواب اعتماد سرمربی تیم را بدهم. از طرفی به دلایل شخصی که داشتم دوست داشتم در این مسابقه گلزنی کنم که خدا را شکر توانستم به این هدف هم برسم و دل هواداران را شاد کنم. واقعا در چند هفته اخیر شرمنده آنها شده بودیم و باید از این فشار خارج می‌شدیم و خوشحالم که سهمی در این اتفاق داشتم.

عبدی در خصوص اینکه در نیم‌فصل اول کمتر به بازی گرفته می‌شد نیز تصریح کرد: من در ابتدای فصل در چهار، پنج مسابقه اول فیکس بودم و بعد از آن چند بازی را به عنوان یار تعویضی بازی کردم و در انتهای نیم فصل اول هم دوباره فیکس شدم. بازی کردن یا نکردن من نظر کادرفنی قبلی بود و آن‌ها بودند که تصمیم می‌گرفتند من بازی کنم یا نکنم و من هم به نظر آن‌ها احترام می‌گذاشتم و گله‌ای هم ندارم. خیلی چیزها از آقا جواد یاد گرفتم و همیشه خودم را مدیون ایشان می‌دانم.

هافبک تیم نساجی در خصوص تفاوت کار کردن با جلالی در مقایسه با نکونام نیز عنوان کرد: هر یک از این عزیزان از مربیان خوب کشور هستند و کارنامه آن‌ها هم مشخص است. آقا جواد تازه کار را شروع کرده بود اما حرفه‌ای کار می‌کرد و برای کاری که انجام می‌داد وقت می‌گذاشت و من خیلی چیزها از ایشان یاد گرفتم. آقا مجید هم کارنامه‌ی پر باری دارند و بیش از 20 سال مربیگری کرده است و نیازی به تعریف من ندارد. از ایشان درس یاد می‌گیریم و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را زیر نظر ایشان کسب کنیم. 

عبدی در خصوص پیش‌بینی خود از رتبه نساجی در انتهای فصل نیز گفت:  شنیده‌ام که گفته‌اند نساجی به دنبال فرار از سقوط است. من به آن عزیزان می‌گویم سقوط و فکر کردن به این مساله در شان نساجی و هوادارانش نیست و یک شوخی بی مزه است. ما با حمایت هواداران متعصب خودمان، تدابیر کادرفنی و تلاش بچه‌ها نتایج خوبی کسب خواهیم کرد و سعی می‌کنیم در انتهای فصل رتبه تک رقمی در جدول داشته باشیم.

وی در خصوص حمایت هواداران از نساجی از این تیم اضافه کرد: واقعا دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم که هر جا می‌رویم از ما حمایت می‌کنند. در برخی شهرها تعداد هواداران ما از تیم‌های میزبان بیشتر است و این حمایت آن‌ها برای ما قوت قلب است و امیدوارم بتوانیم پاسخ خوبی به تشوی‌های آن‌ها بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز