خبرگزاری کار ایران

راشد یزدی :

اتاق بازرگانی مشهد نیاز به افراد متخصص و توانمند دارد

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۲۵۳

استاد حوزه و دانشگاه گفت : اتاق بازرگانی مشهد نیاز به افراد متخصص ، توانمند و متعهد دارد .

به گزارش ایلنا از مشهد، حجت الاسلام محمد کاظم راشد یزدی در آیین معارفه کاندیداهای مورد حمایت خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی مشهد افزود: در شرایط کنونی اتاق بازرگانی مشهد نیاز به افرادی دارد که "بداند ، بتواند و بخواهد"  تا چشم انداز تعیین شده محقق شود .

وی اظهار داشت : هرکس که این مولفه ها را در خود می‌بیند باید برای اتاق بازرگانی انتخاب شود تا تولید و مولد در جامعه صنعتی جاری شود.

وی بیان کرد : تخصص ، توانمندی و تعهد در خدمت رشد مردم بودن و خویشتن را فراموش کردن، پرداختن به امور فعالان عرصه صنعت همه و همه شاخص هایی است که اعضای مثلث تغییر و توسعه را تشکیل می دهد .

وی تاکید کرد : اگر هریک از اضلای مثلث "تغییرو توسعه"  نباشد کارها به خوبی پیش نخواهد رفت و نبود آن یک نقص محسوب می شود .

استاد حوزه دانشگاه از بازرگانان خراسان رضوی خواست تا به فرهیختگان ، متخصصان و توانمندان رای دهند تا در برابر خداوند شرمگین نباشند .

وی افزود : اعضای اتاق بازرگانی در مقابل خداوند و مردم مسئول هستند چرا که به سیر و امن بودن جامعه کمک می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز