خبرگزاری کار ایران

تاج:‌ سرمربی تیم ملی به زودی معرفی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۲۲۹

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد سرمربی تیم ملی به زودی معرفی می‌شود.

به گزارش ایلنا، خداداد افشاریان بدون رقیب و با کسب 20 رای به عنوان رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد. مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: روزی تیم فوتبال شهرداری یاسوج تا یک قدمی قهرمانی جام حذفی رفت که این بیانگر ظرفیت‌های موجود در این استان است. در هر استانی اختلاف وجود داشته خبری از رشد، توسعه و پویایی فوتبال نیست ولی در سایر استان‌های که همگرایی و وحدت وجود دارد به صورت مستمر شاهد رشد این ورزش هستیم.

تاج درباره مسابقات پیش روی تیم امید و فرصت حضور در المپیک توکیو گفت: فوتبال در نشاط اجتماعی جامعه نقش بسزایی دارد به گونه‌ای که اوقات فراغت مردم به ویژه جوانان را پر می‌کند و به نوعی بزرگترین همایش‌های انسانی کشور را ما ایجاد می‌کنیم و صدها هزار نفر را در هفته به ورزشگاه می‌آوریم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اعتراض به داوری در مسابقات لیگ برتر گفتک‌اعتراض به داوری باید به حداقل برسد زیرا هم اکنون با هر سوت داور 5 بازیکن اعتراض می‌کنند برخی موقع سر یک سوت دو تیم اعتراض می‌کنند چون عادت شده و باید داد بزنند. حاشیه در فوتبال همیشه هست و اشتباه در فوتبال هم همیشه هست و غیر ممکن است که داوری در فوتبال اشتباه نداشته باشد و در جام جهانی هم اشتباهات داوری وجود داشت و حتی وقتی سیستم ویدئویی را هم وارد فوتبال کردند باز هم اشتباه وجود دارد ولی باید اشتباهات را به حداقل رساند.

تاج درباره نقش صدا و سیما در پیشرفت فوتبال گفت: روزی صدا و سیما با برنامه‌های مختلف فوتبال را به خانه‌های مردم برد ولی هم اکنون این فوتبال بوده که تلویزیون را به منازل برده است. مفت‌تر از فوتبال کالایی نداریم، پربیننده ترین برنامه‌های تلویزیون ورزشی از جمله پخش و تحلیل فوتبال است ولی هزینه آنچنانی برای تلویزیون ندارد.

فدراسیون فوتبال درباره اینکه چه زمانی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معرفی خواهد شد، گفت: انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یک پروسه است که در فدارسیون در حال انجام است. این انتخاب یک مسیر خوبی را طی می‌کند و به زودی انتخاب و معرفی می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز