خبرگزاری کار ایران

حمله هوایی هند به پاکستان

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۰۴۹

پاکستان از ورود غیرقانونی یک هواپیمای هندی به مرزهای این کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، پاکستان اعلام کرد که یک هواپیمای هندی امروز -سه‌شنبه- وارد مرزهای این کشور شده و در این منطقه بمب انداخته است. پاکستان اعلام کرد که در پی این حادثه کسی کشته نشده است. 

ژنرال «آصف غفور»، سخنگوی ارتش پاکستان، گفت که «هواپیماهای» هندی با عبور از بخش مظفرآباد در کشمیر وارد خاک این کشور شدند. وی گفت که پاکستان جنگنده‌های خود را به آسمان فرستاد و هواپیماها «با عجله بمب‌های خود» را در نزدیکی بالاکوت در مرز کشمیر رها کردند. 

«ساغر حسین»، رئیس پلیس بالاکوت، گفت که تیمی را برای تحقیق به این منطقه عموما جنگلی و خالی از سکنه اعزام کرده است. 

وی گفت که هیچ تلفاتی در پی این رویداد به بار نیامده است. 

از سوی دیگر،‌ هند نیز با این تایید این خبر گفت که این حمله با هدف نابود کردن اردوگاه شبه‌نظامیان صورت گرفته است. 

«گاجندرا سینگ شخاوات»، ‌وزیر کشاورزی هند، در حساب توئیتری خود نوشت:‌ «نیروی هوایی هند بامداد امروز به اردوگاه شبه‌نظامیان حمله کرده و آن را کاملا نابود کرد.»

از سوی دیگر، به گزارش خبرگزاری فرانسه، وزارت خارجه هند اعلام کرد که «شمار بسیار زیادی» از مردم در پی این حمله هوایی کشته شده‌اند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز