خبرگزاری کار ایران

سولاری:بیل میتواند هرطور که میخواهد خوشحالی کند

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۶۴۵

در جریان رقابت دیشب رئال مادرید و لوانته اکثر توجه ها روی گرت بیل و خوشحالی بعد از گل او متمرکز بود.

به گزارش ایلنا،در چارچوب هفته 25 لالیگا یک شنبه شب دو تیم رئال مادرید و لوانته به مصاف هم رفتند که این مسابقه‌ی جنجالی که 2 اخراجی نیز داشت در نهایت 2-1 به سود کهکشانی ها به پایان رسید.زننده گل های رئال در بازی دیشب بنزما و گرت بیل بودند که هر دو از روی نقطه پنالتی موفق به انجام این کار شدند اما پنالتی دوم رئال مادرید بسیار بحث برانگیز بود که با تایید عجیب کمک داور ویدئویی نیز همراه شد و خوشحالی عجیب گرت بیل نیز بعد از به ثمر رساندن این پنالتی نیز سوژه اصلی رسانه ها شد.

سانتیاگو سولاری در مورد عملکرد دیشب بیل گفت: از سبک حضور او در زمین خوشحال شدم او بسیار با انگیزه وارد زمین شد که در عملکرد او نیز تاثیر گذاشت و توانست تیم را به پیروزی برساند که این از نظر من فوق العاده بود. بیل با گلزنی توانست تیم ما را به پیروزی برساند و هر طور که میخواهد میتواند شادی پس از گل کند که این امر از تمرکز بیل روی عملکردش نمیکاهد.

سانتیگو سولاری یک بار دیگر از بحث درباره‌ی نقاط منفی و ضعف رئال مادرید خودداری کرد و گفت مسائل مهمتری است که ما باید روی آن ها تمرکز کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز