خبرگزاری کار ایران

مصائب صحبت‌کردن با ایما اشاره به سبک بیل و مارسلو

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۷۷۰

گرت بیل بعد از شش سال حضور در مادرید هنوز به خوبی زبان اسپانیولی را نمی داند.

به گزارش ایلنا، گرت بیل در سال 2013 از تاتنهام به رئال مادرید رفت اما مثل اینکه در این شش سال چیز زیادی از زبان اسپانیولی یاد نگرفته است. 

هم‌تیمی برزیلی او، مارسلو در مصاحبه با اسپورته اینتراتیوو گفته بیل تنها انگلیسی صحبت می‌کند و این خبر در حالی منتشر می‌شود که شایعاتی درباره آینده بیل در رئال مطرح شده هرچند او می‌گوید با وجود نارضایتی برخی هواداران از حضور در رئال راضی است. 

بعد از رفتن کریستیانو رونالدو و کیکو کاسیا، مارسلو در رختکن تنها شده: «من 9 سال با کریستیانو بازی کردم، رابطه خوبی با هم داشتیم، کیکو هم کنار من می‌نشست. حالا دیگر هیچ کس پیش من نیست، بیل هم آن طرف است، او فقط انگلیسی بلد است، ما با هم با ایما و اشاره حرف می‌زنیم، من هم چند کلمه انگلیسی بیشتر بلد نیستم.» 

بیل که اخیرا یکصدمین گل خود را برای رئال مادرید زده، آینده مبهمی دارد چون نتوانسته جای خالی کریستیانو رونالدو به‌عنوان ستاره تیم را پر کند. اخیرا روزنامه اسپورت کاتالونیا در گزارشی مدعی شد او با بقیه اعضای تیم نمی‌جوشد و شخصیتی منزوی دارد. 

ناتوانی بیل در صحبت به زبان اسپانیولی مشخص می‌کند چرا ارتباط خوبی با هم‌تیمی‌ها برقرار نمی‌کند. علاوه بر آن با رقابت شدیدی برای جایگاهش در تیم از سوی وینیسیوس جونیور مواجه و شایعه رفتنش برای چندمین بار در این سال‌ها مطرح شده هرچند هواداران خاطرات خوبی از این بازیکن 29 ساله دارند مثل گلش در فینال لیگ قهرمانان به لیورپول و فینال جام حذفی اسپانیا به بارسلونا هرچند هفته قبل موقعیت خوبی را برابر بارسلونا از دست داد.

مارسلو همچنین درباره جدایی زین‌الدین زیدان گفت: «هیچ کس انتظارش را نداشت و برای خود من شوکه‌کننده بود. ما رابطه فوق‌العاده‌ای داشتیم، او از من حمایت می‌کرد و من با تمام توان برایش بازی می‌کردم.» او درباره جدایی از رئال مادرید گفت: «هرگز به رفتن فکر نکردم، به خودم اعتماد دارم و دلیلی برای جدایی نمی‌بینم اما اگر من را نخواهند می‌روم هر چند ناراحت می‌شوم.»

 

منبع منبع: مارکا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز