خبرگزاری کار ایران

اصولی: شورای شهر مشهد توجه جدی به رشد ورزش شهر دارد

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۲۹۰

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد در جلسه دیدار مدیران باشگاه پدیده شهر خودرو با شهردار مشهد گفت: شورای شهر مشهد با توجه جدی به رشد توسعه ورزش در سطح شهر با تمام توان پشتوانه این حوزه خواهد بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده شهر خودرو، احسان اصولی گفت: شورای شهر مشهد توجه جدی به رشد و توسعه ورزش در سطح این شهر دارد و گواه این مسئله نیز حمایت های از تیم های مختلف ورزشی به ویژه تیم پدیده شهر خودرو بوده است.

وی افزود: در ابتدای لیگ برتر فوتبال تیم پدیده شهر خودرو شرایط خوبی نداشت و روی زمین افتاده بود. وقتی این شرایط را دیدیم و مطالبه مردمی را نیز برای حمایت از این تیم پشت سر آن بود جلساتی را با شهردار برگزار کردیم و تصمیم گرفتیم تا به این تیم کمک کنیم.

اصولی تصریح کرد: شهرداری و شورای شهر مشهد نشان داده اند که در راستای  گسترش شور و نشاط اجتماعی و حمایت از تیم‌های ورزشی پیشگام  بوده اند. خوشحالیم که حالا نیز با نتایجی که تیم پدیده گرفته است و حمایت هایی که از این تیم داشتیم ، مردم نیز خوشحال هستند و برای یک بازی مقابل تیم هایی به غیر از استقلال و پرسپولیس این طور ورزشگاه امام رضا(ع) را پر می کنند.

عضو شورای شهر مشهد در ادامه افزود: شورای شهر و شهرداری پشتیبان سلامت و نشاط شهروندان خواهد بود و در این راستا توجه به حوزه ورزش و جوان یکی از سیاست‌های کلیدی ما است. تیم پدیده شهر خودرو نیز در ادامه کار سختی دارد اما یقین داریم که با حمایت همه مسئولین و تلاش بازیکنان، کادر فنی و مدیران این باشگاه که حالا مالکیت آن مشخص شده است می توانند نتایج خوب خود را تکرار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز