خبرگزاری کار ایران

گری نویل اسطوره یونایتد

چگونه منچستریونایتد می تواند لیورپول را شکست دهد

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۱۹۶

پدیده و اسطوره شیاطین سرخ، نقاط ضعف لیورپول را نشان می دهد.

به گزارش ایلنا و به نقل از میرور، نویل فکر می کند که منچستریونایتد باید روی اشتباهات آلیسون بکر در بازی امشب تمرکز کند. منچستریونایتد به دست اوله سولشیر کاملا احیا شده است و می تواند تیم خوب کلوپ را شکست دهند. اما کلوپ و تیمش می دانند که در صورت پیروزی در این دیدار علاوه بر بازپس گیری صدر، اختلاف سه امتیازی با منچسترسیتی در صدر جدول ایجاد خواهند کرد. 

گری نویل که سابقه 8 عنوان قهرمانی لیگ را با شیاطین سرخ در کارنامه اش دارد، می گوید که سولشیر می تواند از نحوه بازی بایرن مونیخ برابر لیورپول، الگو برداری کند و با همان فرمول لیورپول را تحت فشار بگذارد. نویل می گوید : " من فکر می کنم که شما می توانید روی آلیسون حساب کنید! او بازی با پای خوبی دارد و در طول بازی به دفعات به او پاس می دهند، او توپ را نگه می دارد و در این زمان می توان با پرس کردن منتظر اشتباه بود. مشتاقم بدانم کدام تیم می خواهد مالکیت بیشتری داشته باشد و بازی را واگذار کند! ضد حمله در این بازی کلید پیروزی است. اگر یونایتد روی مالکیت تمرکز کند، 3 یا 4 گل در ضد حمله می خورد. عکس این اتفاق هم صدق می کند. " 

مرد نروژی پس از اخراج مورینیو، آمار 11 برد از 13 بازی در لیگ برتر را به نام خودش ثبت کرده است. البته هنوز سران یونایتد تصمیمی بر حضور بلند مدت اوله روی نیمکت تیم نگرفته اند. نویل می گوید که در صورت پیروزی برابر لیورپول، اوله شایستگی های خود را اثبات می کند و باید با او یک قرارداد بلند مدت امضا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز