خبرگزاری کار ایران

مروری بر هفته بیست و یکم انگلیس

بازگشت آرسنال بعد از تحقیر برابر لیورپول/ گواردیولا علیه شکست ناپذیری کلوپ

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۱۳۹

هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس طی امروز و فردا در شرایطی برگزار خواهد شد که آرسنال بعد از شکست تحقیرآمیز هفته گذشته امروز برابر فولام قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کریسمس انگلیسی‌ها مطابق چند سال اخیر با برگزاری دیدارهای جذاب در لیگ این کشور داغ خواهد شد و در ادامه به مرور بازی‌های این هفته خواهیم پرداخت.

 

اورتون – لستر سیتی

بازگشت آرسنال بعد از تحقیر برابر لیورپول/ گواردیولا علیه شکست ناپذیری کلوپ

یکی از حساس ترین بازی های میانه جدول در گودیسون پارک بین اورتون و لستر سیتی آغاز می شود. اورتون در حالی به مصاف حریفش می رود که در هفته گذشته با یگ گل در زمین برایتون شکست خورد و فرصت صعود چند پله ای در جدول را از دست داد. اکنون آنها میخواهند که با پیروزی در این دیدار تا رده ی هفتم جدول خود را بالا بکشند.

اما در آنسو لسترسیتی با باخت خانگی در هفته گذشته در برابر کاردیف، نوار پیروزی هایش پاره شد. آنها که در هفته های گذشته توانستند دو غول بالای جدولی یعنی چلسی و منچستر سیتی را مغلوب کنند، به نتیجه ای دور از انتظار در کینگ پاور دست یافتند و با انگیزه ی فراوان پا به زمین اورتون خواهند گذاشت.

انگیزه ی هر دو تیم برای جبران باخت های هفته گذشته، نوید یک بازی جذاب و پر گل را در آغاز سال نوی میلادی به فوتبال دوستان خواهد داد.

 

آرسنال – فولام

بازگشت آرسنال بعد از تحقیر برابر لیورپول/ گواردیولا علیه شکست ناپذیری کلوپ

در دیگر بازی مهم این هفته، آرسنال در امارات میزبان فولام قعر جدولی است. شاگردان اونای امری که در هفته ی گذشته مقابل شاگردان یورگن کلوپ در آنفیلد با پنج گل درهم کوبیده شدند و نفس های منچستر یونایتد اماده ی این روز ها را پشت سر خود حس میکنند. چاره‌ای به جز برد در این دیدار ندارند. آنها مطمئن هستند که با پیروزی برابر فولام فاصله ی خود را با تیم های بالای جدول کاهش دهند.

اما در طرف دیگر شاگردان کلودیو رانیری که در هفته ی گذشته جدال قعر جدول را مقابل هادرسفلید با پیروزی پشت سر گذاشتند با انگیزه ی متوقف کردن آرسنال پا به شمال لندن خواهند گذاشت آنها نزدیک به سه هفته است که باختی نداشته اند و امیدوارند با کسب امتیاز این دیدار را ترک کنند

 

کاردیف – تاتنهام

بازگشت آرسنال بعد از تحقیر برابر لیورپول/ گواردیولا علیه شکست ناپذیری کلوپ

در آخرین دیدار امروز از ساعت 21:00 کاردیف میزبان تاتنهام خواهد بود. کادریف که در هفته ی گذشته به یک سه امتیاز مهم برابر لستر سیتی دست پیدا کرد، امروز میزبان تیم لندنی تاتنهام است.

آنها سه هفته است که باختی تجربه نکرده اند و میخواهند به روند خوب این روزهای خود ادامه دهند.

اما در سمت دیگر میدان شاگردان پوچتینو که با نتیجه ای دور از انتظار در ومبلی برابر ولورهمپتون تن به شکست سنگینی دادند و رده ی دوم جدول را دوباره به منچستر سیتی واگذار کردند به دنبال ششمین پیروزی متوالی در روز سال نو هستند. آمار امیدوار کننده برای تاتنهام، سه برد 1-0 در تمام دیدار های خود برابر کاردیف است. از سال 1957 کادریف نتوانسته در سه بازی متوالی دروازه اش را بسته نگه دارد.

هری کین، سون و مورا سه بازیکن آماده ی خط حمله ی تاتنهام میخواهند با درخشش در این دیدار تاتنهام را به کورس قهرمانی برگردانند اما در آن سو هواداران کاردیف امیدوار به درخشش ادامه دار نیل اتریج دروازه بان اماده ی این روزهای خود هستند.

 

چهارشنبه 12 دی ماه

بورنموث - واتفورد

بازگشت آرسنال بعد از تحقیر برابر لیورپول/ گواردیولا علیه شکست ناپذیری کلوپ

ادامه ی بازی های این هفته با دیدار بورنموث و واتفورد پیگیری می شود . شاگردان ادی هاو در دین کرت میزبان تیم سختکوش خاوی گراسیا خواهند بود. بورنموث این روز ها حال و روز خوشی را تجربه نمیکند، آنها در طی دو دیدار گذشته 9 گل دریافت کرده اند.. انها در 10 دیدار گذشته ی خود 8 دیدار را واگذار کرده اند در حالی که واتفورد تنها 1 دیدار از 5 دیدار خود را با باخت پشت سر گذاشته است.

اما آنها امیدوارند با استفاده از امتیاز میزبانی و نگاه به ساق های رایان فریزر که با 8 پاس گل در رده ی دوم برترین پاس گل دهنده های لیگ است بتوانند سه امتیاز را از ان خود کنند.

واتفورد با پیروزی در این دیدار به رکورد 46 امتیاز از 35 بازی زیر نظر خاوی گراسیا خواهد رسید. بیشترین امتیاز از زمان سانچز فلورنس مربی گذشته خود (حال حاضر اسپانیول)

 

چلسی – ساوتهمپتون

بازگشت آرسنال بعد از تحقیر برابر لیورپول/ گواردیولا علیه شکست ناپذیری کلوپ

چلسی در استمفورد بریج میزبان ساوتهمپتون خواهد بود

شاگردان مائوریتزیو ساری میخواهند با برد در این دیدار خانگی فاصله خود با رده ی سوم جدول را کاهش دهند.

در مقابل ساوتهمپتون از 11 بازی گذشته خود در لندن 9 تای آن را واگذار کرده است.

آخرین باری که چلسی در سال نو میزبان بود به سال 2013 برمیگردد، که با یک گل مغلوب کوئینز پارک رنجرز شد

ادن هازارد فوق ستاره چلسی با زدن 7 گل در 6 بازی مقابل ساوتهمپتون از این حیث رکورددار است

آمار ناامید کننده ی ساوتهمپتون در استمفورد بریج تنها 3 برد دز 19 بازی است.

 

هادرسفیلد - برنلی

دیگر بازی این هفته در استادیوم کرکلیس به قضاوت مایک دین بین دو تیم هادرسفیلد قعر نشین و برنلی رده هجدهمی است.

برنلی در که دیدار های خارج از خانه عملکرد خوبی نداشته میخواهد با برد چند پله در جدول صعود کند

از سوی دیگر تیم میزبان میتواند با پیروزی در این دیدار و شکست احتمالی فولام امید های خود را برای سقوط نکردن به دسته پایین تر حفظ کند

هادرسفیلد هر 7 بازی اخر خود را با باخت پشت سرگذاشته است، اما هیچگاه 8 بازی متوالی شکست نخورده اند!

برنلی در 6 بازی آخر خود مقابل هادرسفیلد بدون شکست بوده است. آخرین باخت انها برابر هادرسفیلد به سال 2013 در چمپیون شیپ برمی‌گردد.

 

وستهام – برایتون

بازگشت آرسنال بعد از تحقیر برابر لیورپول/ گواردیولا علیه شکست ناپذیری کلوپ

در دیداری دیگر از این هفته، برایتون بدون علیرضا جهانبخش به مصاف وستهام خواهد رفت.

شاگردان مانوئل پیگرینی با اندیشه ی جبران شکست هفته ی گدشته خود پا به این میدان خواهند گذاشت. شیب نزولی وستهام در این روز ها انگیزه ی آنها را برای پیروزی دو چندان کرده است.

گلن موری مهاجم برایتون با زدن 3 گل در تمام بازی های خارج از خانه در لندن مرد اول برایتون در خط حمله خواهد بود. 6 گل زده به وستهام وی را تبدیل به اقای گل این بازی کرده است .

فیلیپ اندرسون در 8 گل اخیر وستهام در 10 بازی گذشته بیشترین تاثیر را داشته است. 7 گل و 1 پاس گل ماحصل کار وی بوده است.

 

ولورهمپتون – کریستال پالاس

ولورهمپتون تیم شگفتی ساز این فصل از لیگ برتر با مربی خوشفکر خود میزبان روی هادجسون و تیمش در مولینیو است.

آنها که در هفته ی قبل با یک پیروزی بزرگ در ومبلی معادله بالای جدول را بهم زدند، در این هفته به دنبال ادامه روند خوب خود در خانه هستند.

از انسو  غول کش ها که در هفته ی گذشته به شکست خانگی برابر چلسی تن دادند به دنبال متوقف کردن تیم خوب سانتو هستند.

ولورهمپتون در 7 بازی اخیر خود تنها 1 شکست را تجربه کرده است.

کریستال پالاس تنها به چلسی از جمع بالانشین‌ها باخته است. به غیر از دو بازی ابتدایی در مولینیو ، دیگر هیچ بازی ای با تساوی به پایان نرسیده است.

رائول خیمنز بازیکن مکزیکی ولورهمپتون روی 10 گل از 23 گل این فصل تیم نقش داشته است.

 

نیوکاسل – منچستر یونایتد

بازگشت آرسنال بعد از تحقیر برابر لیورپول/ گواردیولا علیه شکست ناپذیری کلوپ

شاگردان رافا بنیتز در سنت جیمز پارک میزبان تیم متحول شده ی اولگونر سولشر خواهند بود

نیوکاسل همیشه در استادیوم خانگی خود برای غول های جزیره مشکل ساز بوده است ولی امسال در بازیهای خانگی زیاد خوب کار نکرده اند.

از طرفی دیگر منچستر یونایتد که در سه بازی گذشته 12 گل به ثمر رسانده به دنبال حفظ فرم خود و کسب چهارمین پیروزی متوالی است.

پل پوگبا با زدن دو گل در این بازی میتواند به دومین نفر بعد از کریستیانو رونالدو (2006) تبدیل شود که حداقل دو گل در سه بازی متوالی تیمش در لیگ برتر زده است.

بعد باخت فصل گذشته منچستر یونایتد در سنت جیمز پارک، نیوکاسل با پیروزی در این دیدار میتواند به اولین تیمی از سال 1987 تبدیل شود که شیاطین سرخ را در دو بازی خانگی شکست داده است.

رافا بنیتز 4 بازی آخر خانگی اش در مقابل منچستر یونایتد در تمامی رقابت ها را پیروز شده است. دوبار با لیورپول، یکبار با چلسی و اخرین باز فصل گذشته با نیوکاسل.

سولشر با برتری در این دیدار میتواند به دومین مربی تاریخ منچستر یونایتد تبدیل شود که 4 بازی اول خود در لیگ را با برد پشت سر گذاشته است. 1946 سر مت بازبی موفق به انجام این مهم شده بود.

 

منچستر سیتی – لیورپول

بازگشت آرسنال بعد از تحقیر برابر لیورپول/ گواردیولا علیه شکست ناپذیری کلوپ

در آخرین و حساس ترین دیدار این هفته منچستر سیتی به دنبال پر کردن فاصله ی 7 امتیازی اش با لیورپول شکست ناپذیر خواهد بود.

شاگردان پپ گواردیولا که طی چند هفته گذشته با دو باخت متوالی صدر جدول را تقدیم شاگردان شایسته کلوپ کرده اند، آنها میخواهند با تحمیل اولین شکست فصل به لیورپول هم انها را از رسیدن به رکورد آرسنال بدون شکست باز دارند و هم فاصله خود را به 4 امتیاز کاهش دهند و به ادامه فصل امیدوار بمانند.

از سوی دیگر لیورپول با داشتن بهترین خط دفاع و دومین خط حمله ی برتر لیگ میخواهند با کسب امتیاز در این دیدار، قرمز قهرمانی را پر رنگ تر کنند.

سرخیو آگوئرو با زدن 6 گل در تمام بازی های خانگی در برابر لیورپول از این حیث در تاریخ لیگ برتر رکورددار است.

منچستر سیتی تنها 1 بار از 11 تقابلش برابر لیورپول را توانسته با برد پشت سر بگذارد که برمیگرددد به 5-0 فصل گذشته در استادیوم خانگی اش. لیورپول تنها در یکی از 9 تقابل اخیرش با منچستر سیتی در اتحاد موفق به پیروزی شده است.هرگاه تیمی موفق به ایجاد فاصله 7 امتیازی در صدر حدول شده قهرمانی را از دست نداده است.

گزارش و ترجمه: علی گردانی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز