خبرگزاری کار ایران

احمدپور مطرح کرد؛

تعدیل نیروها در آبیک به دلیل وجود مشکل تامین مواد اولیه و تخصیص ارز

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۰۵۲

فرماندار شهرستان آبیک گفت: وجود مشکل در تامین مواد اولیه و تخصیص ارز موجب تعدیل نیروها در واحدهای تولیدی و صنعتی و کارخانجات شهرستان آبیک شده است.

شهرام احمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از قزوین  در خصوص علل تعدیل نیروها در کارخانجات و واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان اظهار کرد: آبیک سومین شهرستان استان قزوین است که با تعدیل نیرو در واحدهای صنعتی و تولیدی مواجه است که پس ازخروج امریکا از برجام و تحریم‌های مجدد برخی شرکت‌ها و واحدها برای تامین مواد اولیه و تخصیص ارز با مشکل مواجه شدند.

وی افزود: وجود مشکل در تخصیص ارز موجب شده قیمت تمام شده برای کارخانجات مقرون به صرفه نباشد و ارز موجود هم کفاف ندهد و تخصیص ارز با سختی صورت گیرد.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: تعدادی از کارخانه‌های شهرستان آبیک وثیقه‌هایی در رهن بانک دارند که موجب شده با بانک‌ها دچار مشکل شوند و نسبت به تعدیل نیروها اقدام کنند که دستگاه قضایی استان قزوین ومعاون امور اقتصادی استاندار قزوین در این زمینه ورود یافته و هم بازدید داشته‌اند که در تلاش هستیم بخش عمده‌ای از مشکلات واحدها را حل و فصل کنیم.

احمدپور اضافه کرد: به عملکرد بانک‌ها در حوزه صنعت شهرستان آبیک که منجر به تعدیل نیروها شده‌اند، نقد داریم و لازم است بانک‌ها همکاری و مساعدت لازم را با واحدهای دارای مشکل داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز