خبرگزاری کار ایران

منصوریان - رحمتی؛ تقابل جذاب در یک رابطه سینوسی

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۹۳۸

منصوریان و رحمتی در دیدار استقلال و ذوب آهن تقابل جذابی را رقم می‌زنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تقابل استقلال با ذوب آهن که هدایتش را منصوریان بر عهده دارد پر است از سوژه‌های جذاب که حساسیت مسابقه را دوچندان می‌کند و بدون شک یکی از مهم‌ترین تقابل‌های این بازی تقابل منصوریان با رحمتی به عنوان کاپیتان و گلر استقلال است.

رحمتی و منصوریان گذشته پر فراز و نشیبی با هم داشتند و در طول دوران همکاری‌شان چالش‌های زیادی در رابطه‌شان شکل گرفت و تا اواخر دوران حضور منصوریان روی نیمکت استقلال ادامه داشت و حالا باید دید بعد از گذشت بیش از یک سال در چه شرایطی خواهد بود.

منصوریان - رحمتی؛ تقابل جذاب در یک رابطه سینوسی

رحمتی در فهرست خروجی

اختلاف منصوریان و رحمتی پیش از پایان نیم فصل نخست فصل شانزدهم شکل گرفت. جایی که منصوریان تصمیم گرفت در جام حذفی از حسینی استفاده کند و همین امر موجب اختلافاتی میان این دو شد تا جایی که صحبت‌ از قرار گرفتن رحمتی در فهرست خروج باشگاه مطرح شد. تلاش‌هایی برای آمدن بیرانوند به استقلال صورت گرفته بود و به نظر می‌رسید کار رحمتی به پایان رسیده ولی برخی از بزرگان پادرمیانی کردند تا رحمتی به فهرست منصوریان برگردد.

 

اختلاف دوباره اوج گرفت

با شروع فصل هفدهم بود که رابطه منصوریان با کاپیتان تیمش حسنه شد ولی بازهم در ادامه فصل بود که اختلافاتی شکل گرفت. رحمتی به دلایلی که هیچ وقت مشخص نشد با درخواست منصوریان از تمرینات منع شد و افتخاری هم تصمیمی مشابه در قبال جباری گرفت تا آبی‌پوشان دو کاپیتان خود را در بین خود نداشته باشند. هرچند منصوریان مدعی بود رحمتی را به دلیل تقابل با قلعه‌نویی و ذوب آهن و جلوگیری از حواشی گذشته حسینی را جانشین او کرده ولی هرچه بود، ورود عادل فردوسی پور به قضیه و روی آنتن بردن طرفین در برنامه نود هم گره از کار آنها باز نکرد و بعد از بازی با ذوب آهن بود که منصوریان از هدایت استقلال استعفا داد و پرونده اختلاف او با رحمتی هم همان جا بسته شد.

 

ماجرای روز مربی

در طول دوری منصوریان از فوتبال سکوتی میان او و رحمتی شکل گرفته بود که مشخص نمی‌کرد رابطه‌شان به چه شکلی است ولی پالس‌هایی که گهگاه دیده می‌شد نشان از دامنه دار بودن این اختلاف داشت. روز مربی بود که رحمتی با انتشار تصویری از مربیان سابق و حال حاضر خودش منتشر کرد و از زحمات آنها تقدیر کرد. در این فهرست حتی امیر قلعه‌نویی هم حضور داشت ولی اثری از منصوریان و کی‌روش نبود. دو مربی که هرکدام در مقطعی رحمتی را کنار گذاشتند و حالا اینطور مورد قضب او قرار گرفتند.

منصوریان - رحمتی؛ تقابل جذاب در یک رابطه سینوسی

دسته گل می‌بینیم؟

اختلاف بین مربی و بازیکن اتفاق جدیدی در فوتبال ایران نیست و به کرات نمونه‌های آن را در طول سال‌ها شاهد بودیم ولی اکثر آنها در طول زمان حل و فصل شده و در نهایت به صلح و آشتی انجامیده است. نمونه‌اش اختلاف عمیق رحمتی با قلعه‌نویی بود که کمتر کسی فکرش را می‌کرد روزی به دوستی دوباره منجر شود ولی عکس این دو نفر را در یک قاب با دسته گل دیدیم و حالا باید دید بین رحمتی و منصوریان هم در بازی این هفته دسته گل خواهیم دید یا نه.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز