خبرگزاری کار ایران

غیبت عناصر دفاعی پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان؛

وقت اثبات ادعا فرا رسیده آقای علیرضا بیرانوند

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۵۵۸

علیرضا بیرانوند در غیاب عناصر اصلی پرسپولیس در خط دفاع کار سختی برای بسته نگه داشتن دروازه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم پرسپولیس باید در هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف نفت مسجدسلیمان برود. این بازی در غیاب دو مدافع اصلی سرخ‌ها برگزار خواهد شد  که این موضوع می‌تواند کار علیرضا بیرانوند را بسته نگه داشتن دروازه خود سخت‌تر از قبل کند.

همواره در این‌ سال‌ها و در تیم پرسپولیس شاهد این موضوع بوده‌ایم که با وجود سیدجلال حسینی و محمد انصاری و بعد تر شجاع خلیل‌زاده این تیم از استحکام دفاعی بالایی برخوردار بود و خیلی سخت گل می‌خورد و بیرانوند می‌توانست با معدود واکنش‌های خود کلین‌شیت‌های بی‌شماری را به نام خود ثبت کند.

در تمام این مدت همواره یکی از نکات مورد بحث کارشناسان و هواداران پرسپولیس این مسئله بود که بسته ماندن دروازه پرسپولیس بیش از اینکه متاثر از حضور بیرانوند در درون دروازه باشد به عملکرد مدافعان این تیم بستگی دارد و نمایش دلپذیر آن‌ها است که باعث شده آمار گل‌خورده پرسپولیس فوق‌العاده باشد.

پرسپولیس در لیگ شانزدهم و در اولین حضور بیرانوند در این تیم توانست با ثبت تنها 14 گل خورده در 30 مسابقه بهترین آمار را در میان تیم‌های دیگر به ثبت برساند و عنوان بهترین خط دفاع لیگ را مال خود کند. این تیم در لیگ هفدهم نیز با درخشش عناصر دفاعی خود باز هم توانست عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را به نام خود سند بزند. این تیم در لیگ هفدهم در 30 مسابقه 15 گل دریافت کرد تا تنها یک گل بیشتر از سال گذشته خورده باشد.

البته هر زمان در این مورد از بیرانوند سوال شد او با عصبانیت به آن جواب داد و اعلام کرد تمام بازیکنان و عناصر دفاعی پرسپولیس و در راس آن‌ها خود او در این کلیت‌شیت‌ها اثر گذار هستند و نباید این موفقیت به نام بازیکنی خاص سند زده شود.

اکنون و در این مسابقه هیچکدام از چهارعنصر خط دفاعی پرسپولیس در دو سال اخیر در ترکیب پرسپولیس قرار نخواهند داشت. حسین ماهینی و محمدانصاری به دلیل پارگی رباط صلیبی ماه‌ها است که از شرایط بازی دور هستند و سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده هم در روزهای اخیر دچار مصدومیت شدند و حضور در این مسابقه را از دست داده‌اند.

بیرانوند اکنون و در حالی که هیچ یک از عناصر دفاعی ثابت پرسپولیس در این مسابقه حضور نخواهند داشت باید هر آن‌چه که قبلا در مورد آن صحبت کرده بود را در زمین مسابقه نشان دهد و ثابت کند که کلین‌شیت‌های وی تنها به دلیل حضور سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده نبوده و او هم تاثیر بسیار زیادی در این اتفاق دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز