خبرگزاری کار ایران

مهاجری: جذابیت فوتبال روی دیگرش را به ما نشان داد/ تساوی کمترین حق ما بود

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۴۷۶

سرمربی ماشین سازی در خصوص شکست تیمش مقال پیکان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری بعد از شکست یک بر صفر مقابل پیکان در نشست خبری گفت: بدترین جای ممکن فرصت را از دست دادیم و فرصت سوزی بزرگی کردیم و می‌دانستیم امتیاز این بازی چقدر می‌تواند برای ما مهم باشد. شرایط پیکان و انگیزه حریف روی کار ما تاثیر گذاشت. نیمه اول فوتبال ما شکل نگرفت و گل هم از روی ضربه ایستگاهی خوردیم. به بازیکنان گفته بودیم که باید مراقب باشند. در آخر بازی هم احساسی فشار آوردیم که نقطه اوجش پنالتی دقیقه 95 بود که از آن استفاده نکردیم.

وی در مورد اینکه حریف خط میانی شما را از کار انداخت گفت: نیمه دوم شرایط بهتر شد اما عقب افتادن و بازی احساسی وضعیت را طور دیگری رقم زد. فیلم بازی‌های تیم ما هست. در نیمه دوم خلق موقعیت کردیم اگر فقط یکی از آنها گل می‌شد شرایط فرق می‌کرد. در نیمه دوم بازی احساسی انجام دادیم و رو به بازی مستقیم آوردیم که بازیکنان ما به دلیل نداشتن تمرکز و ساده انگاشتن بازی باعث شد که همان ماشین‌سازی همیشگی نباشیم. اما در روز بدمان هم می توانستیم بازنده نباشیم. احمد زنده روح، فرید بهزاد کریمی و موقعیت های گلی داشتیم و پنالتی دقیقه 95 هم از دست رفت و جذابیت فوتبال فعلا روی دیگرش را به ما نشان می دهد و افسوس برای ما باقی گذاشت و باید تلاش کنیم. اگر امروز نشد انگیزه پیکان بهتر از ما بود نه فوتبالش، بالاخره باید اشکال کارمان را دربیاوریم ابتدای نیم فصل دوم هستیم.

مهاجری ادامه داد: ضعف هایی هم داریم و خیلی تیم‌‌ها در روزهای بدشان هم پیروز می شوند زیرا از موقعیت‌های گلزنی خودشان استفاده می‌کنند. حس خوبی که دخسوس به ما داد و دقیقه ۹۵ آمد و یک پنالتی گرفت. باختن در ذات فوتبال است اما چگونگی باختن مهم است ناراحتی من این است که نه خوب بودیم و نه تمام توان‌مان را گذاشتیم. باید با همه وجود بازی می کردیم حداقل امتیاز حق بازیکنان ما بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز